Case Study

Jak w 8 dni uruchomić call center w obcym mieście

Opis

Przedstawiamy case study, w którym firma Wolters Kluwer Polska wykorzystując technologie Cludo oraz powierzchnie coworkingowe SoftwareCamp prezentuje proces otwarcia nowej lokalizacji call center.

Jeśli chcesz w szybkim tempie otworzyć call center, masz problem z rekrutacją pracowników do działu sprzedaży lub szukasz sposobów na obniżenie kosztów operacyjnych swojego call center, to case study jest właśnie dla Ciebie!

Uczestnicy wdrożenia

    Chcę otrzymać case study

    Dzięki temu case study dowiesz się:

    Co robić, aby szybko uruchomić nową lokalizację call center

    Gdzie szukać kompetentnych ludzi do działu telesprzedaży

    Jak obniżyć koszty uruchomienia nowego oddziału call center

    Kontakt

    Skontaktuj się z nami!

    Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

    Napisz do nas!