Case Study
Jak w 8 dni uruchomić call center w obcym mieście
Opis
Przedstawiamy case study, w którym firma Wolters Kluwer Polska wykorzystując technologie Cludo oraz powierzchnie coworkingowe SoftwareCamp prezentuje proces otwarcia nowej lokalizacji call center.
Jeśli chcesz w szybkim tempie otworzyć call center, masz problem z rekrutacją pracowników do działu sprzedaży lub szukasz sposobów na obniżenie kosztów operacyjnych swojego call center, to case study jest właśnie dla Ciebie!
Uczestnicy wdrożenia
Dzięki temu case study dowiesz się:
Co robić, aby szybko uruchomić nową lokalizację call center
Gdzie szukać kompetentnych ludzi do działu telesprzedaży
Jak obniżyć koszty uruchomienia nowego oddziału call center
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.