Co możesz zyskać?

  • Zwiększenie satysfakcji Klientów poprzez:
    • udostępnienie nowoczesnych i wygodnych kanałów kontaktu
    • udostępnienie self-service'ów 24/7
    • skrócenie czasu obsługi
    • personalizacja kontaktu
  • Zwiększenie satysfakcji konsultantów poprzez:
    • udostępnienie wygodnych narzędzi z pełną informacją o Kliencie
    • odciążenie od powtarzalnych zadań
    • bieżące wsparcie sztuczną inteligencją
  • Optymalizację efektywności pracy z wykorzystaniem Quality Management & Monitoring, AI, Speech Analytics, WFM i innych
  • Oszczędność czasu i pieniędzy
  • Dostarczenie całościowego zintegrowanego rozwiązania łącznie z dedykowanymi usługami telekomunikacyjnymi przez jednego doświadczonego partnera
  • Bieżące doradztwo i wsparcie serwisowe

Zaufali nam m.in.:

Projekt consultingowo-wdrożeniowy mający na celu poprawę komunikacji z klientem.

Zobacz więcej

Projekt wdrożeniowy mający na celu poprawę komunikacji wewnętrznej i z Klientami w kanale głosowym.

Zobacz więcej

Projekt wdrożeniowy mający na celu poprawę efektywności kanału głosowego w komunikacji z Klientami.

Zobacz więcej

Projekt wdrożenia i rozwoju Contact Center mający na celu zwiększenie wygody konsultantów oraz satysfakcji Klientów.

Zobacz więcej

W jakich obszarach możemy Cię wesprzeć?

Systemy CRM jako frontend dla agentów

Zobacz więcej

Systemy CRM jako frontend dla agentów

Zobacz więcej

System ticketowy, który może zostać zintegrowany z CludoCRM

Zobacz więcej

Ocena, formularze oceny, automatyzacja oceny z wykorzystaniem Speech Analytics

Zobacz więcej

Transkrypcja tekstowa, analiza do 100% rozmów pod kątem ewentualnych nieprawidłowości, analiza emocji i sentymentu

Zobacz więcej

Budowa voiceBOTów i chatBOTów, bieżące wsparcie pracy konsultantów, inteligentne wyszukiwanie w bazach wiedzy, generowanie treści w języku naturalnym

Zobacz więcej

Zdalna współpraca, pomoc Klientom, współdzielenie ekranu

Zobacz więcej

Grafikowanie zespołu konsultantów zgodnie z obowiązującymi zasadami, weryfikacja planu, absencje

Zobacz więcej

Wirtualne centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw, urządzenia SBC

Zobacz więcej

Łącza SIP, numeracja telefoniczna

 

Zobacz więcej

Doradztwo, prace wdrożeniowe oraz kompleksowe bieżące utrzymanie i wsparcie wdrażanych systemów

Zobacz więcej

Integracje systemów, CRM z CC, routing oparty o dane zewnętrzne, raportowanie etc.

Zobacz więcej

Otrzymaj bezpłatną wycenę

Wypełnij poniższy formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić Twoje potrzeby i przygotować wycenę projektu.

    Administratorem Danych Osobowych jest Cludo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie , a dane osobowe przetwarzane są  w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Zobacz więcej

    Poznaj Cludo

    Integratora, który dostarczy Twój następny system Contact Center :-)