CludoITSM
W naszym portfolio posiadamy również system ticketowy, który może zostać zintegrowany z CludoCRM
Zespoły ServiceDesk zapewniają Twoim klientom wsparcie w przypadku zapytań lub błędów, jakie mogą napotkać podczas korzystania z Twojego produktu/usługi. Dlatego niezbędny jest skuteczny schemat, w którym można zorganizować wiele zespołów z dostosowanymi procesami, ustawieniami widoczności i możliwością śledzenia zgłoszeń.
Zespoły mogą mieć skonfigurowane indywidualne metody przydzielania zgłoszeń, aby mieć pewność, że zgłoszenia zostaną przekierowane do właściwej osoby:
Ręcznie: zgłoszenia są przypisywane ręcznie, co pozwala pracownikom zarządzać własnym obciążeniem pracą i kierować zgłoszenia, w których są ekspertami;
Losowo: zgłoszenia są przydzielane losowo i każdy otrzymuje tę samą ilość. Ta metoda zapewnia obsługę wszystkich zgłoszeń, ponieważ przypisanie odbywa się automatycznie;
Zrównoważenie: zgłoszenia są przydzielane osobie z najmniejszą liczbą zgłoszeń, tak aby wszyscy sprawiedliwie otrzymali tę samą ilość. W ten sposób masz pewność, że wszystkie zgłoszenia zostaną załatwione.
Skonfiguruj swój własny proces obsługi, na który będą się składały stosowne etapy przypisywane do poszczególnych zespołów.
Umowy dotyczące poziomu usług (SLA) to zobowiązania, które podejmujesz z klientami, aby określić sposób świadczenia usług. Wypełnianie zobowiązań wynikających z SLA wzmacnia zaufanie między Tobą a Twoimi klientami.
Konfiguruj, automatyzuj analizę i monitoruj poziom świadczenia usług (SLA) na własnych zasadach.
Efektywne rozwiązanie do obsługi klienta powinno mieć wbudowaną opcję raportowania i tak też jest w przypadku CludoITSM. Raporty pozwalają śledzić trendy, identyfikować obszary wymagające poprawy, zarządzać obciążeniem pracowników i co najważniejsze, spełniać oczekiwania Twojego klienta.
Zapisz najczęściej używane filtry i unikaj konieczności ich rekonstruowania za każdym razem, gdy są potrzebne.
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.