Artificial Intelligence

W CLUDO stawiamy na siłę sztucznej inteligencji do obsługi powtarzalnych czynności i wsparcia konsultantów.  Celem jest uwolnienie ich naturalnych umiejętności do nawiązania emocjonalnej relacji z klientem w bardziej złożonych przypadkach.

Sztuczna inteligencja jest zaszyta w technologiach dostarczanych przez CLUDO takich jak ai AMD czy też Quality Monitoring z analizą sentymentu.  By być na bieżąco z technologią stworzyliśmy Pana Śmieciarza, popularnego BOTA głosowego wspierającego segregację śmieci poprzez Google Assistant.  

Jednak u naszych klientów stawiamy na synergię wiedzy i doświadczenia naszych partnerów, firmy InteliWise oraz Talkie.ai z naszą wiedzą i rozwiązaniami Contact Center klasy Enteprise. Jesteśmy też otwarci na integrację z chat i voice Botami twojego dostawcy.   

Widzimy naszą rolę jako firmy, która łączy tradycyjne Contact Center z rozwiązaniami automatyzującymi powtarzalne procesy.  Robimy to w taki sposób by AI nie było oddzielną wyspą tylko zintegrowanym elementem całego ekosystemu.

Co zapewniamy?

  • Wspieramy klienta w analizie interakcji by zidentyfikować procesy nadające się do automatyzacji.
  • Integrujemy BOTy by móc je monitorować w systemie Contact Center
  • Scalamy raporty z interakcji automatycznych i konsultantów
  • Integrujemy systemy by zapewnić płynne przejście pomiędzy interakcją a BOTem i konsultantem
  • Przekazujemy informację zebraną przez BOTa do konsultanta
  • Wspieramy klientów w tworzeniu scenariusz do optymalnego wykorzystania BOTów i Konsultantów
  • Integrujemy BOTa do aplikacji konsultanta w celu jego wsparcia i usprawnienia obsługi. 
  • Jesteśmy jednym punktem odpowiedzialność dla Twojego Contact Center

Zobacz również

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!