Contact Center
Wdrażamy Genesys Cloud osadzony na AWS, Nubitalk na Microsoft Azure, OneContact na prywatnej chmurze CLUDO. Uzupełniamy rozwiązaniami wspierającymi: AI, Agent Scripting, Service Desk, Co-Browsing, WFM, QM oraz zintegrowanymi usługami telekomunikacyjnymi stworzonymi dla Call Center.
Ulokowane na infrastrukturze CLUDO Private Cloud lub chmurze publicznej Azure, rozwiązanie Contact Center firmy Collab, przeznaczone jest dla wielokanałowych contact center, oferujące znaczące możliwości integracji i dopasowania, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i ciągłego rozwoju wynikającego z dobrodziejstw rozwiązań chmurowych.
Platforma OneCludo to nowoczesne rozwiązanie do obsługi klienta zaczynając od wielokanałowej komunikacji, poprzez automatyzację procesów obsługowych i sprzedażowych, a na włączeniu zespołów wsparcia w obsługę klienta i sprzedaż kończąc.
Jeśli chcesz świadczyć usługi najwyższej jakości, musisz zacząć od wyposażenia pracowników w odpowiednie narzędzia, które zwiększą wydajność ich pracy. Dzięki temu umożliwisz swojej firmie odniesienie sukcesu. Właśnie w tym celu zaprojektowaliśmy oprogramowanie biznesowe CludoCRM.
W ofercie posiadamy moduły zarządzania i monitorowania jakości pracy konsultantów przy wykorzystaniu kart ocen i analityki głosowej.
W portfolio produktowym Cludo posiada również moduły analityki głosowej (Speech Analytics), które pozwalają na prowadzenie zautomatyzowanej analizy nagrań pod różnym kątem. Pozwala to na automatyczne wskazanie do oceny nagrań, które z jakiegoś powodu (wg zdefiniowanych kryteriów) wymagają szczególnej uwagi, jak również tworzenie transkrypcji nagrań oraz prowadzenie analizy sentymentu.
Sztuczna inteligencja szturmem bierze coraz to inne aspekty naszego życia. Znalazła zastosowanie również w Contact Center, gdzie rewolucjonizuje sposób, w jaki obsługujemy klientów, dzięki automatyzacji procesów, analizie danych w czasie rzeczywistym i personalizacji interakcji. Dzięki niej doświadczenia klientów stają się bardziej efektywne, spersonalizowane i zorientowane na rozwiązanie problemów, podnosząc jakość obsługi klienta na zupełnie nowy poziom.
Oferujemy wiodącą na rynku technologię do zdalnej współpracy i co-browsingu, która pozwala łączyć się z klientami przez ich przeglądarkę bez konieczności instalowania żadnego oprogramowania.
Sztuczna inteligencja szturmem bierze coraz to inne aspekty naszego życia. Znalazła zastosowanie również w Contact Center, gdzie rewolucjonizuje sposób, w jaki obsługujemy klientów, dzięki automatyzacji procesów, analizie danych w czasie rzeczywistym i personalizacji interakcji. Dzięki niej doświadczenia klientów stają się bardziej efektywne, spersonalizowane i zorientowane na rozwiązanie problemów, podnosząc jakość obsługi klienta na zupełnie nowy poziom.
Potrzebujesz platformy telefonicznej, chcesz zabezpieczyć swoją sieć lub zintegrować się z dowolnym dostawcą usług telekomunikacyjnych, chcesz monitorować swój ruch i z łatwością identyfikować występujące problemy. Pomożemy Ci wybrać optymalne cenowo rozwiązanie spełniające Twoje potrzeby.
Cludo jest również operatorem telekomunikacyjnym. Swoją ofertę kierujemy do firm chcących korzystać z usług firmy znającej i specjalizującej się w dostarczaniu usług dla Contact Center. W ramach usług telekomunikacyjnych firma dostarcza m.in.:
- numerację stacjonarną z prefiksami z całego kraju
- numerację komórkową dla połączeń głosowych wychodzących i przychodzących
- numerację komórkową do świadczenia usług SMS w kierunkach wychodzącym i przychodzącym
Warstwę ruchu zapewniają SIP Trunki o dużej przepustowości.
W naszym portfolio posiadamy również system ticketowy, który może zostać zintegrowany z CludoCRM
Jako multivendor oferujemy doradztwo w doborze optymalnego systemu Contact Center oraz systemów wspomagających. Odgrywa ono kluczową rolę w zapewnieniu efektywnej obsługi klienta oraz optymalizacji działań przedsiębiorstwa. Nasi specjaliści pomagają w identyfikacji potrzeb i celów firmy, aby dopasować najlepsze rozwiązanie poprzez analizę rodzaju i specyfiki działalności, skalę oraz oczekiwania w zakresie obsługi.
Integrujemy Contact Center z systemami dziedzinowymi. Inicjuj i odbieraj interakcje bezpośrednio w swoim systemie CRM, wykorzystuj dane z systemów dziedzinowych do inteligentnej dystrybucji interakcji, dostarczaj na bieżąco pełną informację swoim konsultantom i twórz pełen obraz Twojej obsługi Klienta konsolidując w raportach dane z różnych systemów. A to tylko część możliwości. Sky is the limit.