Chcę otrzymać cennik
Contact Center

Płacisz tylko za to, z czego korzystasz.
Rozliczasz się w trybie miesięcznym.
Nie płacisz za infrastrukturę.


Contact Center Cennik – kluczowe działania poparte korzystną ceną

Każda forma usługi, tak jak i ta oferowana przez Cludo Contact Center, posiada swój dokładny cennik. Dzięki niemu każdy klient biznesowy będzie zapoznany ze specyfiką naszej działalności, a zarazem do wie się jak opłacane są działania, które dla nich wykonujemy. Odpowiedni przebieg współpracy pomiędzy firmą klienta, a Cludo Contact Center, musi się opierać na dopracowanej i przemyślanej ofercie. Wychodząc z tego założenia odbiorcy świadczonych przez nas usług mogą poznać jego dokładny zakres czynności i dopasować szczegóły, w tym finanse wedle własnych potrzeb indywidualnych. Takie podejście zagwarantuje klientom opracowanie właściwej strategii w ramach wzajemnej współpracy pomiędzy obiema stronami.

Co należy zrobić by otrzymać wycenę usług Contact Center

Aby poznać pełen zakres rozwiązań, jakie świadczy nasza firma, udostępniamy klientom Cludo Contact Center cennik, który posłuży jako istotna informacja do podjęcia z nami wszelkich przyszłych działań partnerskich. W tym celu należy podać konkretne dane klienta, w postaci:

  • imienia i nazwiska;
  • nazwy firmy;
  • adresu E-mail;
  • numeru telefonu;
  • ilości stanowisk.

Szczegóły te, nie tylko przydadzą się do uwierzytelnienia osoby klienta, ale także będą pełnić informację dla Cludo, w ramach wstępnego rozeznania charakteru firmy odbiorcy oraz jego wielkości.

Po wypełnieniu powyższych danych, wystarczy już tylko użyć przycisku „Wyślij”, który widnieje u dołu tabeli zamieszczonej na stronie. Te kroki w zupełności wystarczą, abyś zaopatrzył się w cennik pełnego zakresu usług firmy Cludo Contact Center.