Atmosfera ITSM

Atmosfera ITSM to system IT Service Management stworzony i rozwijany przez firmę Euvic. Umożliwia optymalizację procesów biznesowych oraz obsługę odbiorców usług IT.

Cludo AtmosferaITSM header

Atmosfera jest systemem modularnym, stworzonym w oparciu o platformę ATMO, pozwalającym zarówno na tworzenie nowych aplikacji, jak i uruchamianie gotowych modułów na nowych, dedykowanych instancjach Atmosfery.

Integracja Atmosfera ITMS z Cludo

Integracja sytemu contact center z Atmosfera ITSM powala pracownikom contact center na
• Zakładanie zgłoszeń dla interakcji z systemu CC takich głos, mail, czat, SMS.
• Automatyczne podnoszenie karty klienta dla numeru lub adresu z interakcji
• Dostęp do pełnej historii kontaktu klienta
• Click2Call
• Przekazywanie zgłoszeń poza jednostkę CC do jednostek typu magazyny, lokalni przedstawiciele
• Pełną kontrolę zgłoszeń klientów odnośnie czasu procesowania czy SLA
• Wspólny interfejs dla agenta CC

AtmosferaITSM

Dzięki integracji Atmosfery ITSM z systemem Contact Center Cludo, z poziomu systemu CC można obsługiwać system zgłoszeniowy Atmosfera ITSM. Dla potencjalnych klientów/użytkowników oznacza to możliwość pracy na jednym narzędziu. Dzięki integracji połączenie telefoniczne, odbierane przez konsultanta kierowane jest automatycznie na profil użytkownika w systemie zgłoszeniowym Atmosfera ITSM, z możliwością wykonania akcji w kontekście tego użytkownika (najczęściej założenie zgłoszenia, przegląd zgłoszeń już założonych, dane użytkownika itp.). Konsultanci natychmiast otrzymują szczegółowe informacje na temat osoby dzwoniącej, dzięki czemu system staje się dla nich jeszcze bardziej użyteczny i intuicyjny.

Dlaczego warto wykorzystać Atmosferę ITSM?

  1. Łatwe dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb – Ze względu na swoją modularną budowę, Atmosfera ITSM jest narzędziem wysoce konfigurowalnym i skalowalnym. Umożliwia to jego łatwe i pełne dostosowanie do specyficznych potrzeb każdej firmy.
  2. Optymalizacja złożonych procesów biznesowych – System pozwala na implementację złożonej logiki biznesowej i jej łatwą modyfikację, stosownie do zmieniających się wymagań.
  3. Szybkie wdrożenie, prosta obsługa – Oprogramowanie jest łatwe w implementacji i obsłudze, ponieważ zostało stworzone w oparciu o światowe standardy i najlepsze praktyki związane z ITSM.
  4. Wydajność i bezpieczeństwo – System Atmosfera ITSM zapewnia wysoką wydajność (m.in. przez automatyzację rutynowych czynności) i pełne bezpieczeństwo danych (m.in. dzięki zastosowaniu zaawansowanej kontroli dostępu i mechanizmów separacji danych).

Kluczowe moduły Atmosfera ITSM:

  1. Atmosfera Service Deskmoduł zarządzania działem IT. System uzyskał certyfikat zgodności z wytycznymi ITIL (PinkVERIFY™ & ITIL® Software Scheme (ISS) Assessment).
  2. Atmosfera Service Desk – Outsourcing Services – wersja modułu Atmosfera Service Desk dostosowana do potrzeb firm świadczących usługi dla klientów zewnętrznych (serwis, kolokacja, itp.).
  3. Atmosfera Customer Operationsmoduł wsparcia komunikacji z klientami, pozwalający na efektywną obsługę napływających zapytań, reklamacji czy próśb o informację. Wspiera obsługę w contact center i pracę specjalistów back office.
  4. Atmosfera User Right Management – moduł zapewniający kompleksową obsługę procesów związanych z kontrolą uprawnień użytkowników, w szczególności w systemach informatycznych organizacji.

Kompleksowe wsparcie w zakresie wykorzystania systemu Atmosfera ITMS

  1. Przekazanie licencji na korzystanie z systemu w Twojej organizacji.
  2. Wdrożenie systemu i jego dostosowanie do Twoich potrzeb we wszystkich obszarach (technicznych i organizacyjnych).
  3. Szkolenie użytkowników.
  4. Wsparcie powdrożeniowe.

Zobacz również

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!