OneContact CC
Ulokowane na infrastrukturze CLUDO Private Cloud, rozwiązanie OneContact CC firmy Collab, przeznaczone jest dla dużych, wielokanałowych, contact center ze znaczącymi potrzebami integracji i dopasowania, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i ciągłego rozwoju chmury.

Wprowadzenie
OneContact CC firmy Collab to rozwiązanie omni-channel contact center klasy Enterprise, które oferuje intuicyjną i zunifikowaną obsługę interakcji klienta w kanałach głosowych, wideo, czatu, email i mediów społecznościowych: facebook, twitter, whatsapp.
To także ekosystem zintegrowanych rozwiązań wspierających takich jak Quality Monitoring z analizą sentymentu, Workforce Optimization, E-Learning i Grywalizacja.
OneContact jest oferowany przez nas od 5 lat w modelu SaaS i jest używany przez kilkudziesięciu klientów i ponad 3000 konsultantów.
Wszystkie wdrożenia CLUDO są połączone z dopasowaniem do unikalnych potrzeb klienta oraz zintegrowane z jego systemami transakcyjnymi.
Oferowane przez CLUDO rozwiązanie OneContact jest ulokowane na naszej własnej infrastrukturze, rozproszonej w trzech polskich data center i spiętej ringiem światłowodów, gwarantując bezpieczeństwo danych i bezprzerwowe działanie.
Wybrane Funkcjonalności
OneContact jest stworzony dla zmieniającego się świata i zachowań konsumentów. Poniższa lista jest poglądowym zestawem obszarów funkcjonalności oferowanych przez OneContact:
- omni channel – w jednym interfejsie oraz wspólnym routingu i raportowaniu, obsługa wielu kanałów kontaktu: telefon, e mail, chat, video, sms, messenger, WhatsApp, Facebook i czy Twitter. Efektywnie połącz obsługę klienta z kampaniami wychodzącymi.
- inteligent routing – buduj uniwersalne zasady oparte o stany kolejek, umiejętności konsultantów, czas oczekiwania w kolejce i wiele innych czynników by twój contact center w każdej sytuacji automatycznie optymalizował service level na różnych infoliniach i w różnych kanałach kontaktu.
- outbound – prowadź kampanie w trybie manualnym, preview, power/progressive i najlepszy na rynku predictive z możliwością skrócenia czasu pomiędzy połączeniami nawet do 3,6 sekundy. Wszystkie tryby mogą być wspierane systemem ai AMD wykrywania poczty głosowej z najwyższą na rynku skutecznością i brakiem false-positives.
- raportowanie – samodzielnie twórz wallboardy wyświetlające dane w czasie rzeczywistym, twórz raporty historyczne w aplikacji lub skorzystaj z pasujących twojej firmie metod pobierania danych i raportowania: kostki OLAP, ElasticSearch, szyna danych.
- nagrywanie głosu i ekranów – wybierz czy chcesz przechowywać nagrania miesiąc, rok, 3 lub 5 lat lub pobrać je na własne zasoby serwerowe.
- ivr i self service – twórz IVRy wspierające samodzielną obsługę, automatyzuj kampanie badania satysfakcji, łącz płynnie z systemami transakcyjnymi i botami głosowymi.
Architektura
Cludo Private Cloud jest rezultatem 7 lat rozwoju naszej infrastruktury serwerowej, sieciowej i telekomunikacyjnej. Trzy data centers połączone ringiem światłowodów (DWDM RING), systemy są ”load balanced” pomiędzy dwoma data centers (RPO 0 minut) oraz RPO 15 minut w trzecim zapasowym data center.
By zapewnić jakość i stabilność naszych usług telekomunikacyjnych posiadamy punkty styku z sieciami T-mobile, Play, Netia, Voxbone i Tata Communications.

Moduły wspierające
W zależności od specyficznych potrzeb Contact Center twojej firmy oferujemy dodatkowe moduły wspierające kontrolę jakości, szkolenia, optymalizację grafiku lub motywację konsultantów. Przy decyzji o wyborze rozwiązania OneContact będziesz miał pewność możliwości ciągłego rozwoju twojego Contact Center.

Quality Monitoring

Workforce Optimisation

Gamification

Scripting

Interaction Hub

Co-browsing
Integracje
By zapewnić sprawne działanie Contact Center niezbędna jest głęboka integracja z systemami CRM i innym systemami transakcyjnymi. OneContact posiada gotową, głęboką integracje z następującymi systemami:
- Salesforce.
- MS Dynamics.
- Sugar CRM.
- Zen Desk.
- Atmosfera.
„Naszym celem jest, aby oprogramowanie call center, które dostarczamy dzisiaj, było równie dopasowane do potrzeb klientów za rok, za pięć jak i za dziesięć lat.”
Aleksander Wierciński, Cludo CEO
Płać mniej za więcej funkcjonalności wirtualnego Call Center w chmurze
Zintegrowany ekosystem Collab ConeContact dąży do poprawy jakości obsługi klienta i skuteczności działań sprzedażowych Contact Center przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Ważnym elementem jest utrzymanie zaangażowania i zmniejszenia rotacji pracowników. Oparta o własne serwery i sprzęt sieciowy, infratruktura Cludo jest lokalnie oraz geograficzne redundantna i rozproszona na dziesiątki serwerów w trzech data centers połączonych redundantnym ringiem Ethernetowym.
- wiele kanałów kontaktu (telefon, email, czat, video, social media)
- pełna kontrola wydajności oprogramowania call center i pracy konsultantów dzięki możliwości dowolnego zaprojektowania raportów
- łatwiejsze pozyskiwanie pracowników dzięki możliwości pracy zdalnej
- możliwość outsourcowania części procesów CC przy zachowaniu spójności własnego systemu CC
- łatwa integracja z wewnętrznymi systemami (np. CRM)
- znacząca optymalizacja kosztów obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego przy zachowaniu wysokiej jakości usługi
- Predictive Dialer pozwala na automatyczne wybieranie numerów dzięki czemu zwiększasz efektywność działań sprzedaży czy windykacyjnych.
Kluczowym partnerem technologicznym Cludo jest firma Collab, określona przez Instytut Gartnera jako „Wizjoner” w obszarze rozwiązań Contact Center. Collab jest częścią grupy zatrudniającej ponad 2000 pracowników z obrotami powyżej miliarda EUR i wdrożeniami na pięciu kontynentach. Dzięki współpracy z Collab, Cludo od 8 lat, oferuje dojrzałe i kompletne portfolio rozwiązań dla Contact Center.
Cludo dostarczane jest jako call center w chmurze, przy jednoczesnym dopasowaniu rozwiązań do specyficznych potrzeb twojego Contact Center. Zachowujemy korzyści chmury bez potrzeby kompromisów funkcjonalnych, możliwości integracji i bezpieczeństwa.
Pozostałe funkcjonalności
WIELOKANAŁOWOŚĆ
Obsługuj klientów w zintegrowanych kanałach komunikacji: Voice, SMS, Czat, Mail, Video, Social Media.
APLIKACJA AGENTA
Program call center pozwala korzystać z aplikacji z dowolnego miejsca za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
OUTBOUND
Dzięki Predictive Dialer wykonujesz więcej interakcji w krótszym czasie. Wybierz strategię wydzwaniania dopasowaną do twoich potrzeb (Preview, Power i Predictive).
INBOUND
Zwiększaj efektywność. Odbieraj interakcje i dystrybuuj je zgodnie z wcześniej ustalonymi zasadami, bezpośrednio do dostępnych agentów.
INTEGRACJA
Możesz łatwo zintegrować program contact center z zewnętrznymi aplikacjami Salesforce, Microsoft Dynamics 365, MS Lync, SIP, Web Services, Big Data czy .NET.
NAGRYWANIE ROZMÓW
Zapisz wszystkie interakcje w systemie contact center. Zintegrowane nagrywanie komunikacji audio i ekranu z aplikacji agenta (mail, czat, social media, skrypty).
INTELIGENTNY ROUTING
Interakcje rozdzielane są automatycznie do odpowiednio wykwalifikowanych agentów. Podnosi się poziom satysfakcji klienta wynikający z wyższej jakości obsługi.
MONITORING
W pełni kontrolujesz program contact center oraz zachowania konsultantów dzięki elastycznemu systemowi monitorowania danych w czasie rzeczywistym.
KONTROLA JAKOŚCI
Którzy konsultanci są najlepsi do wykonania zadania? Oprogramowanie call center pozwala analizować zachowania agentów, oceniać ich kwalifikacje i umiejętności.
IVR
Twoi klienci nie stoją w długich kolejkach czekając na połączenie z konsultantem. Samoobsługowe menu z funkcjonalnościami dostosowanymi do potrzeb klientów, dostępne 24/7.
RAPORTY NA ŻYWO
Generowanie raportów odbywa się w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możesz od razu dostosować program call center do zmian zachowań klientów.
GRYWALIZACJA
Motywacja pracowników wzrasta, obniża się współczynnik retencji, poprawiają się indywidualne i zbiorowe umiejętności członków zespołu. To główne cele realizowane panelem grywalizacji.
Zobacz również
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.