Nubitalk
Nubitalk firmy Collab to jednocześnie proste i bardzo zaawansowane funkcjonalnie rozwiązanie omni-channel Contact Center i Unified Communications. Osadzony na infrastrukturze MS Azure i spięty z usługami telko CLUDO. Posiada gotowe integracje z MS Dynamics, Salesforce, Zen Desk oraz Sugar CRM. Przy wsparciu CLUDO umożliwia dopasowanie do specyficznych potrzeb klienta na rozbudowany system call center.
Nubitalk jest idealnym wyborem dla firm chcących w jednym interfejsie obsługiwać klienta w wielu kanałach kontaktu: głos, email, czat, video i social media. Elastyczność chmury, niskie koszty uruchomienia i model płacisz za to co używasz. W połączeniu z profesjonalnym wsparciem CLUDO oznacza efektywne kosztowo, kompletne funkcjonalne i dopasowane do potrzeb Twojej firmy Contact Center.
Podstawowe cechy Nubitalk
Kompletna Funkcjonalność. Platforma Omnichannel, która łączy głos, wideo, czat, e-mail i media społecznościowe.
Łatwy w użyciu. W pełni oparty na przeglądarce, nie wymaga umiejętności technicznych ani instalacji oprogramowania.
Elastyczny. Skaluj w górę lub w dół szybko i bez wysiłku, ponieważ jest oparty na chmurze.
Bezpieczny. Obsługiwane przez Microsoft Azure, z najbardziej wszechstronnym zestawem certyfikacji bezpieczeństwa.
Prosty model kosztowy. Płać tylko za to, czego używasz.
Funkcjonalności
Połączenia i interakcje
- WebRTC Agent Desktop
- International Numbers
- Personalized Greetings
- Single Interface for Multi-Channel interactions
- Call Recording
- Call control options
- Call Dispositions
- Interaction queues
- Video, Chat, Email and Social Media
- Media type prioritization
- Customer Interaction Apps
- Agent Script Design
Kierowanie interakcji
- Forward-to-Phone
- Text-to-speech
- Interactive Voice Response (IVR) system
- Multichannel ACD for Voice, Email, Chat, & Social
- Skills-Based Routing
- Intelligent Reconne
Kampanie wychodzące
- Outbound Caller ID
- Power Dialer
- Inbound & Outbound blending
- Answer Machine Detection
- Predictive Dialer
Integracja
- CRM pop-up (Url Based)
- CRM Connectors (salesforce, SugarCRM, Dynamics CRM, Zendesk)
- Contact History
- APIs Integration and SDKs
Monitorowanie i Raportowanie
- Real-time Monitoring
- Historical Reporting
- Wallboard
- Customizable Reports
- Service Level Alerts
- Interaction Recording and Export
Integracje
Facebook Messenger ChatBot Integration
Nubitalk integruje sztuczną inteligencję z infrastrukturą Contact Center. Umożliwia uruchomienie uczących się chat botów , predykcyjne monitorowanie jakości (automatyczne sugerowanie interakcji do oceny) oraz generowanie optymalnego parowanie agentów i klientów na podstawie AI
Zobacz również
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.