Nubitalk

Nubitalk firmy Collab to jednocześnie proste i bardzo zaawansowane funkcjonalnie rozwiązanie omni-channel Contact Center i Unified Communications. Osadzony na infrastrukturze MS Azure i spięty z usługami telko CLUDO.  Posiada gotowe integracje z MS Dynamics, Salesforce, Zen Desk oraz Sugar CRM.  Przy wsparciu CLUDO umożliwia dopasowanie do specyficznych potrzeb klienta na rozbudowany system call center

Nubitalk jest idealnym wyborem dla firm chcących w jednym interfejsie obsługiwać klienta w wielu kanałach kontaktu:  głos, email, czat, video i social media. Elastyczność chmury, niskie koszty uruchomienia  i model płacisz za to co używasz. W połączeniu z profesjonalnym wsparciem CLUDO oznacza efektywne kosztowo, kompletne funkcjonalne i dopasowane do potrzeb Twojej firmy Contact Center.


Podstawowe cechy Nubitalk

Kompletna Funkcjonalność.  Platforma Omnichannel, która łączy głos, wideo, czat, e-mail i media społecznościowe.

Łatwy w użyciu.  W pełni oparty na przeglądarce, nie wymaga umiejętności technicznych ani instalacji oprogramowania.

Elastyczny.  Skaluj w górę lub w dół szybko i bez wysiłku, ponieważ jest oparty na chmurze.

Bezpieczny.  Obsługiwane przez Microsoft Azure, z najbardziej wszechstronnym zestawem certyfikacji bezpieczeństwa.

Prosty model kosztowy.  Płać tylko za to, czego używasz.

Funkcjonalności

Połączenia i interakcje

  • WebRTC Agent Desktop
  • International Numbers
  • Personalized Greetings
  • Single Interface for Multi-Channel interactions
  • Call Recording
  • Call control options
  • Call Dispositions
  • Interaction queues
  • Video, Chat, Email and Social Media
  • Media type prioritization
  • Customer Interaction Apps
  • Agent Script Design

Kierowanie interakcji

  • Forward-to-Phone
  • Text-to-speech
  • Interactive Voice Response (IVR) system
  • Multichannel ACD for Voice, Email, Chat, & Social
  • Skills-Based Routing
  • Intelligent Reconne

Kampanie wychodzące

  • Outbound Caller ID
  • Power Dialer
  • Inbound & Outbound blending
  • Answer Machine Detection
  • Predictive Dialer

Integracja

  • CRM pop-up (Url Based)
  • CRM Connectors (salesforce, SugarCRM, Dynamics CRM, Zendesk)
  • Contact History
  • APIs Integration and SDKs

Monitorowanie i Raportowanie

  • Real-time Monitoring
  • Historical Reporting
  • Wallboard
  • Customizable Reports
  • Service Level Alerts
  • Interaction Recording and Export

Integracje

Facebook Messenger ChatBot Integration

Nubitalk integruje sztuczną inteligencję z infrastrukturą Contact Center. Umożliwia uruchomienie uczących się chat botów , predykcyjne monitorowanie jakości (automatyczne sugerowanie interakcji do oceny) oraz generowanie optymalnego parowanie agentów i klientów na podstawie AI

Zobacz również

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!