Integracja zDynamics 365

Wdrażane przez nas systemy Contact Center: OneContact, Genesys Cloud oraz Nubitalk posiadają głęboką, gotową, integrację z Microsoft Dynamics.

Integracja MS Dynamics 365 z OneContact

OneContact CC w pełni integruje się z Microsoft Dynamics CRM, łącząc najlepsze możliwości contact center z informacjami CRM, wszystko w tym samym interfejsie.

Rezultatem jest prosty i skuteczny sposób na zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Dzięki temu połączeniu aplikacja Agenta jest w pełni osadzona w interfejsie Dynamics 365 jako pasek narzędzi CTI. Agenci mogą zarządzać połączeniami telefonicznymi, rozmowami i e-mailami klientów bezpośrednio w środowisku MS Dynamics. Wszystkie informacje na temat informacji o kliencie i historii interakcji są przechowywane i wyświetlane. Pełny kontekst dotyczący klientów skraca czas obsługi i redukuje obciążenie konsultanta.

Kluczowe korzyści

  • Ujednolicony interfejs, który usprawnia dostęp do informacji o kliencie.
  • Połączenia jednym kliknięciem dzięki funkcjom „click2call”.
  • Funkcje CRM i Contact Center dostępne przez przeglądarkę z dowolnego miejsca

Kluczowe zintegrowane funkcjonalności

Integracja MS Dynamics z Genesys Cloud

Dynamics Connector do Genesys Cloud to gotowe rozwiązanie do zintegrowania wszystkich kanałów Genesys Cloud z Microsoft Dynamics za pomocą “Embeddable Framework”. To rozwiązanie pozwala osadzić Genesys Cloud w MS Dynamics, aby był zawsze widoczny i dostępny bez względu na interakcję zarządzaną przez agenta.

Dynamics Connector dla Genesys Cloud integruje rozwiązanie Genesys Cloud z Dynamics 365. Za pomocą jednego kliknięcia agenci contact center mogą uzyskiwać dostęp do danych relacji z klientami i podejmować bardziej świadome decyzje, a ostatecznie zwiększyć wydajność konsultanta i zadowolenie klienta. Connector wykorzystuje dane połączeń, aby uzyskać dostęp do właściwych informacji MS Dynamics, czy to konta, kontaktu czy sprawy. Informacje można wizualizować za pomocą formularzy i widoków MS Dynamics. Informacje są natychmiastowo pobierane i obsługują klienta natychmiast po przypisaniu połączenia.

W przypadku wychodzących interakcji głosowych adapter oferuje możliwość wybierania numeru z formularza Dynamics i inicjowania za pomocą funkcji „kliknij, aby połączyć” za pośrednictwem widżetu Genesys Cloud.

Genesys Cloud jest osadzony w Dynamics, więc jest zawsze widoczny i dostępny bez względu na interakcję zarządzaną przez agenta lub niezależnie od ekranu lub widoku MS Dynamics. Wieloma interakcjami można zarządzać zarówno w Genesys Cloud, jak i w MS Dynamics.

Kluczowe zintegrowane funkcjonalności

Zobacz również

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!