Senior Contact Center Engineer

Jesteśmy ekspertami od rozwiązań omnichannel contact center dostarczanych w modelu SaaS, a prościej – chmury. Od 9 lat pomagamy naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie, dopasować go do ich unikalnych potrzeb, wdrożyć i rozpocząć proces jego ewolucji.

Z systemów dostarczonych przez Cludo każdego dnia korzysta ponad 4000 konsultantów, którzy realizują zadania związane z obsługą klienta, sprzedażą oraz windykacją. Posiadamy własną infrastrukturę ulokowaną w 3 data centers. Korzystamy także z MS Azure, AWS, GCP.

Równie ważni jak klienci są dla nas nasi współpracownicy. Zbudowaliśmy zgrany 30 osobowy zespół inżynierów, programistów, ekspertów Contact Center. To dzięki ich wiedzy i dedykacji Cludo zdobyło niepodważalną rynkową renomę.

ZESPÓŁ CONTACT CENTER EVOLUTION

Zbudowaliśmy unikalną metodologię pracy z klientami. Jej kluczowym elementem jest zespół Contact Center Evolution, który składa się z Konsultanta Contact Center, Inżyniera Contact Center oraz Account Managera.                             .

Zespół uczestniczy w pracy z klientem od pierwszego spotkania, jego zadaniem jest zrozumieć potrzeby klienta, dobrać rozwiązanie. zdefiniować projekt uruchomienia i zakres dopasowania do unikalnych potrzeb klienta.  Po uruchomieniu, zespół CC Evolution przechodzi w fazę EVOLUCJI.  Monitoruje potrzeby klienta i szuka sposobów na ciągłe ulepszanie dostarczonego rozwiązania.                              .

Drugą rolą zespołu jest testowanie nowych rozwiązań, inicjacja naszego własnego developmentu oraz weryfikacja potencjalnych rozwiązań dostępnych na ryku krajowym
i międzynarodowym.

SENIOR CONTACT CENTER ENGINEER

Jako członek zespołu Contact Center Evolution, wspólnie z Konsultantem Contact Center będziesz analizował techniczne aspekty potrzeb klienta, dobierał rozwiązanie, opracowywał koncepcję developmentu, połączenia sieci i integracji z aplikacjami Klienta.  Będziesz pracował z wieloma rozwiązaniami Contact Center (Genesys Cloud, OneContact, Nubitalk), poznasz aspekty infrastrukury Cludo Private Cloud, AWS i Azure.

W coraz większym stopniu ważnym elementem Twojej pracy będą technologie AI i ich wykorzystanie u klientów.  Liczymy, iż wykażesz inicjatywę w poszukiwaniu i testowaniu nowych rozwiązań jak i nowym wykorzystaniu obecnych.  Będziesz miał ważną rolę w kreowaniu, testowaniu  i uruchamianiu rozwiązań tworzonych przez programistów Cludo.

Proces rekrutacji

Etap I
Po złożeniu aplikacji skontaktujemy się z Tobą celem umówienia rozmowy telefonicznej. Zarezerwuj dla nas do 1,5h czasu na tę rozmowę. W przeciągu 3 dni otrzymasz od nas informację zwrotną czy kontynuujemy proces czy na tym dziękujemy Ci za poświęcony czas.

Etap II
Rozmowa face to face z osobą decyzyjną. Zapraszamy na ul. Grochowską w Warszawie lub zdalnie przed monitor komputera. Ty zdecyduj o formie.

Etap III
Podjęcie decyzji – do 2 tygodni od zakończenia etapu II.

Wprowadzenie do Cludo

Naszym celem jest twoja szybka integracja z całym zespołem Cludo oraz zdobycie przez Ciebie kompetencji pozwalających na autentyczny wkład do rozwoju naszych usług. Dlatego przygotowaliśmy program, w którym przez pierwsze 6 tygodni odwiedzisz wszystkie działy techniczne firmy:

Infrastructure Utrzymanie infrastruktury Cludo Private Cloud oraz zarządzanie zasobami chmur publicznych. Kluczowe technologie: Linux, Windows Server, Zabbix.

Customer Support Wsparcie, doradztwo, diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów, wspieranie pozostałych działów Cludo. Kluczowe technologie: Chrome, VoIP, SQL.

Software Development & Data Science Rozwój własnego oprogramowania Cludo, przygotowywanie narzędzi do analizy danych. Kluczowe technologie: .NET, WebServices, SSRS.

Możliwość rozwoju

W Cludo stawiamy na rozwój pracowników.  Rola Contact Center Engineer w zespole CC Evolution daje właściwie nieograniczone możliwości rozwoju, zwiększania kompetencji technicznych i analitycznych.  W zależności od Twoich mocnych stron i preferencji możesz pozostać w tej roli lub pójść w stronę biznesową/project management Contact Center Evolution Expert, alternatywnie jeżeli bardziej widzisz siebie w roli ściśle inżynieryjnej właściwą ścieżką może być dołączenie do działu Infrastructure.                     .

Twój lider

Jeśli cenisz sobie jakość, profesjonalizm i dobrą komunikację to mamy dużo ze sobą wspólnego. Lubię poprawiać i usprawniać. Więcej info o mnie znajdziesz na moim LinkedIn.” Paweł Kocik.

https://www.linkedin.com/in/pawelkocik

 Forma zatrudnienia

  • B2B
  • umowa zlecenie
  • umowa o pracę

Główne zadania

  • dobór rozwiązań, przygotowanie koncepcji technicznej uruchomienia (integracja, sieć, development)
  • udział w uruchomieniu, konfiguracja, testy, szkolenia,  współpraca z Klientem i zespołami Cludo
  • analiza techniczna, testy nowych rozwiązań, inicjatywa w znalezieniu nowych rozwiązań
  • tworzenie wiki uruchomionego rozwiązania i jego utrzymanie wraz z rozwojem
  • wsparcie przy awariach, nieszablonowych problemach
  • dbanie o jakość dostarczanego rozwiązania i inicjatywa w jego ulepszaniu (EVOLUCJA)
  • inicjatywa w lepszej organizacji Cludo, strategii, indywidualnym rozwoju

Wymagania

must have

  • doświadczenie w rozwoju i utrzymaniu systemów contact center w dużych organizacjach
  • znajomość zagadnień sieci IP (routing, ipsec, firewall, QoS, Jitter
  • znajomość zagadnień VoIP (SIP, WebRTC)
  • znajomość rozwiązań bazodanowych (SQL i inne – proste zapytania, własne procedury składowe)
  • znajomość zagadnień integracji (web serwisy)
  • chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii, umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
  • znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą wielokanałową w contact center (czat, email)
  • doświadczenie w raportowaniu i rozumieniu KPI Contact Center
  • znajomość terminologii contact center

nice to have / potencjalne kierunki rozwoju

  • doświadczenie z technologiami AI (boty, dialogflow,ASR)
  • technologie chmurowe (AWS, GCP, AZURE)
  • system CRM (MS Dynamics, Saleforce, Sugar CRM inne)
  • zagadnienia customer engagement
  • znajomość zagadnień .NET, WebServices, SSRS.
  • Linux, Windows Server, Zabbix.

Atmosfera

Około startupowa, mimo że startupem nie jesteśmy. Swobodna i przyjazna. U nas nie ma “panów” i “pań”. Brak dress code, oprócz szczególnych okoliczności i spotkań z klientami. Biuro mieści się w okolicy Soho Factory, w zasięgu kilku minut mamy mnóstwo fajnych kawiarni i klimatycznych barów. Jest w czym wybierać, a jeśli lubisz korzystać z publicznego transportu rowerowego to na naszym podwórku jest stacja Veturilo. (tak było przed i będzie po Covid :). Pracujemy zdalnie, ale jeśli masz dosyć siedzenia w domu, nasze biuro jest duże i przestrzenne. Zapraszamy.

Dodatkowe benefity

  • Budżet szkoleniowy
  • Medicover
  • Multisport
  • Możliwość pracy zdalnej z Beach House Cludo na ciepłej wyspie 🙂
  • Opieka HearMe
  • Możliwość pracy z biura

Wyślij CV na adres praca@cludo.pl

Kontakt

A może szukamy właśnie Ciebie?

Jeśli nie widzisz ogłoszenia na Twoje stanowisko, a mimo to uważasz, że powinniśmy porozmawiać, napisz do nas!

Napisz do nas!