Jak pomagamy

Przenosimy Contact Center z tradycyjnych, rozwiązań sprzętowych, do chmury

Nasi klienci zyskują zintegrowaną obsługę omni-channel, skalowalność, zwinność i optymalizację kosztową.

Obsługujemy Klientów posiadających 10 jak i 500 stanowisk CC.

W naszej ofercie jest kilka systemów Contact Center, z których pomagamy Klientom wybrać ten właściwy.  Wiemy, iż żadne Contact Center nie jest takie samo, dlatego dopasowujemy oprogramowanie i integrujemy z systemami  klienta na etapie wdrożenia.

Wspólnie z naszymi Klientami prowadzimy ciągłą ewolucję dostarczonych rozwiązań by zapewnić najlepszą obsługę klienta w Contact Center przy jak najniższych kosztach.

Dbamy o naszych pracowników, bo to od nich wszystko zależy, a z Klientami budujemy relację opartą o otwartość i zaufanie, bo tak jest fajniej i wszyscy na tym zyskują.


Chmura

Eksperci od chmury

Według Gartnera w 2020 roku ponad 50% wdrożeń Contact Center będzie realizowane w modelu SaaS przy 10% w 2019 roku.  Kluczowymi siłami napędzającymi wybór chmury jest świadomość managerów iż nie są w stanie przewidzieć potrzeb skali i funkcjonalności CC na kilka lat do przodu,  koszt własnym zespołów IT przy utrzymaniu i rozwoju systemów w tradycyjnym modelu ONSITE.

My jesteśmy ekspertami od rozwiązań omnichannel contact center dostarczanych w modelu SaaS, a prościej – chmury.  Od 7 lat pomagamy naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie, dopasować do ich unikalnych potrzeb, wdrożyć i rozpocząć proces ciągłej ewolucji dostarczonego rozwiązania. 


Ewolucja

Ciągła ewolucja dostarczonego rozwiązania

Wysokiej jakości wsparcie techniczne, komunikacja z klientem i rozwój jest dla nas kluczowe  biorąc pod uwagę dynamikę zmian technologicznych, biznesowych i oczekiwań  konsumentów. Dzięki temu podejściu, przez cały okres działalności nie odszedł od nas żaden klient.  

Czytaj więcej


Doświadczenie

Doświadczenia nie da się kupić

Z systemów dopasowanych, wdrożonych i rozwijanych przez CLUDO, każdego dnia, korzysta ponad 3000 konsultantów i managerów Contact Center w 25 firmach realizując zadania związane z obsługą klienta, sprzedażą czy windykacją.  Dziękujemy za ich zaufanie i liczymy, iż Twoja firma dołączy do ich grona.


Zespół

Najważniejsi są ludzie z którymi pracujesz

Równie ważni jak klienci są nasi pracownicy.  Dzięki temu temu, zbudowaliśmy zgrany 30 osobowy zespół inżynierów, programistów, ekspertów Contact Center.  To dzięki ich wiedzy i dedykacji  CLUDO zdobyło niepodważalną renomę na rynku Contact Center.


Klienci

Partnerstwo oparte na zbudowanych relacjach i wzajemnym zaufaniu

Cludo dostarczane jest jako usługa chmurowa (Software as a Service). Oznacza to zmianę relacji biznesowej z dostawcy. Dla Cludo chmura to przede wszystkim zmiana relacji biznesowej z cyklu sprzedaż-wdrożenie-utrzymanie-sprzedaż na długoterminową relację, gdzie interesy obydwu stron są zbieżne.

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!