Program do telemarketingu – kilka rad jak znaleźć najlepszy!

Jak znaleźć najlepszy program do telemarketingu? Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci to trudne zadanie.

Stwórz shortlistę dostępnych rozwiązań

Stworzenie listy dostępnych rozwiązań to pierwsza czynność jaką powinniśmy wykonać w procesie wyboru najlepszego dla nas systemu do telemarketingu. Proces poszukiwań powinien obejmować co najmniej kilka elementów. Po pierwsze rozmowa z osobami z branży. To pierwszy i najlepszy sposób, aby dowiedzieć się jakie są możliwości i co oferuje rynek. Po drugie, trzeba starannie przeszukać internet. Z pomocą jak zawsze w takich momentach przychodzi nam Google. Większość firm oferujących program do telemarketingu w tej czy innej formie stara się pomóc potencjalnych klientom ich odnaleźć. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę takie frazy jak „system do telemarketingu”, „system contact center”, „contact center w chmurze” czy „platforma call center” aby uzyskać obraz możliwości oferowanych przez różnych dostawców. Dobrym sposobem na uzupełnienie wiadomości będzie przegląd konferencji branżowych i sprawdzenie jacy dostawcy się na nich prezentują. Można zacząć od Trendy Contact Center czy Customer Contact Managment Summit. Mając w ręku naszą short listę możemy przejść do następnego etapu poszukiwań.

Znaj cel jaki chcesz osiągnąć

Teraz niezbędne jest doprecyzowanie, jakie cele program do telemarketingu ma realizować. Dla każdego z nas cele te będą indywidualne. Co więcej, na pewno na przestrzeni czasu będą się zmieniać i ewoluować. Dlatego konieczny jest wybór takiego rozwiązania, które nie tylko zaspokoi nasze dzisiejsze potrzeby, ale też będzie w stanie sprostać naszym wymaganiom w przyszłości. Zwróć zatem uwagę, czy firma oferująca rozwiązanie ma odpowiednie zaplecze developerskie. Czy jest w stanie odpowiednio szybko i skutecznie rozwijać swoje rozwiązanie, aby nigdy nie doszło do sytuacji, w której nie będzie w stanie dostarczyć funkcjonalności niezbędnych do realizacji twoich celów.

Znajdź sprawdzony program do telemarketingu

Wiesz już jakie są możliwe rozwiązania i wiesz dokładnie czego potrzebujesz. Zanim zaczniesz rozmawiać z poszczególnymi dostawcami warto wykonać jeszcze jeden ruch. Sprawdzić historię firmy i najlepiej porozmawiać z kimś, kto korzystał z jej usług. Jeśli rozwiązanie, które brałeś pod uwagę nie ma dobrej opinii wśród użytkowników możesz skreślić je ze swojej listy. Nawet jeśli nie znasz nikogo, kto korzystał z rozwiązania sprawdź opinie na temat firmy w internecie. Tutaj jednak trzeba brać poprawkę na fakt, iż ludzie z natury lubią wylewać swoje żale, natomiast rzadziej dzielą się swoimi pozytywnymi wrażeniami z używania produktów. Bądź czujny.

Przejrzyj stronę internetową dostawcy systemu do telemarketingu

Twój wybór został już ograniczony pewnie do 2 – 4 dostawców. Zanim umówisz się na spotkanie z wybranymi firmami, przejrzyj jeszcze dokładnie ich strony internetowe. Zobacz w jaki sposób prezentują ofertę. Sprawdź czy dane rozwiązanie ma funkcjonalności, których potrzebujesz. Zobacz w jaki sposób firma podchodzi do spraw związanych z obsługą klienta. Czy czujesz, że zadbają o Ciebie? Wybór rozwiązania to nie tylko kwestia zakupu oprogramowania. To także, a może przede wszystkim, sprawa zbudowania dobrej relacji na dłuższy czas. Nie chcesz przecież, aby firma pozostawiła Cię samemu sobie w momencie, gdy tylko zapłacisz za zakup rozwiązania. Dobry dostawca to taki, który nie tylko dostarczy sprawdzony i skuteczny program do telemarketingu, ale również taki, który przez cały czas jego użytkowania będzie służył Ci radą. Będzie wspierał Cię w twoich działaniach i pomoże Ci wykorzystać swój system w najlepszy dla ciebie sposób. Doradzi Ci co można zrobić, aby lepiej obsługiwać klientów, szybciej się do nich dodzwonić, mieć lepsze wskaźniki skuteczności. Jednym zdaniem będzie wspierał Cię w rozwoju twojego biznesu.

Spotkaj się z dostawcą rozwiązania

Na spotkaniu z dostawcą zwróć uwagę jakie jest nastawienie osób reprezentujących firmę. Czy masz poczucie, że zostałeś dobrze wysłuchany? Czy dobrze zrozumiano twoje potrzeby? Czy wręcz przeciwnie, odniosłeś wrażenie, że jedynie na czym im zależało to sprzedanie Ci swojego rozwiązania bez uwzględniania twoich potrzeb. Jeśli odpowiedź na pierwsze pytania jest pozytywna, możesz śmiało rozpocząć negocjacje zakupowe!

Jeśli chcesz dowiedzieć się w jaki sposób system do telemarketingu Cludo może pomóc Ci w telesprzedaży napisz do nas sales@cludo lub zadzwoń 22 122 30 30. Postaramy się ułatwić Ci to zadanie!