3CX

Cludo oferuje system telefoniczny 3CX w modelu Unified Communications as a Service. Oprogramowanie oraz infrastruktura jest utrzymywana przez Cludo, użytkownicy systemu płacą miesięczny abonament zależny od liczby efektywnie podłączonych końcówek.

System telefoniczny 3CX jest używany przez ponad 30 000 firm na całym świecie i został wielokrotnie wyróżniony jako najbardziej innowacyjny produkt z obszaru Unified Communications. Jakie inne korzyści można uzyskać dzięki zastosowaniu 3CX?
  • pełna funkcjonalność wysokiej klasy PBX
  • mobilność pracowników dzięki aplikacjom na smarfony oraz komputery
  • większa produktywność dzięki UC: presence, IM, fax2email, voicemail2email
  • integracja z wiodącymi systemami CRM
  • Web Conferencing oparty o WebRTC
  • brak konieczności inwestowania w sprzęt i oprogramowanie
  • elastyczne miesięczne rozliczenie zależne od liczby podłączonych końcówek
  • szybka instalacja bez planowania infrastruktury serwerowej i telekomunikacyjnej
  • utrzymanie platformy oraz stałe wsparcie doświadczonego zespołu inżynierów
  • koncentracja na biznesie a nie kwestiach technicznych
PBX
IVR | kolejkowanie rozmów | przekierowania i transfery | nagrywanie rozmów
MWI/BLF | konsola sekretarska | call pickup
książka telefoniczna
UC
telekonferencje | presence | VoiceMail&Fax2Email | czat
WEB CONFERENCING
plugin-free WebRTC | OneClick Conference | nagrywanie spotkania | współdzielenie ekranów
Broszura
Produktowa
Cennik
Usługi