Visual IVR

Visual IVR to interaktywna i multimedialna wizualizacja ścieżki wyboru oraz samoobsługi dostępna na PC, smartfonach oraz natywnych aplikacjach iOS i Android. Rozwiązanie kompatybilne z Cludo Contact Center, Cludo Skrypter jak i wiodącymi rozwiązaniami CC: Avaya, Cisco, Genesys i innymi.

"Jeśli przeglądanie ekranu jest szybsze niż słuchanie długich zapowiedzi w menu, dlaczego nie sprawić, aby Twój obecny system IVR był łatwo dostępny z poziomu telefonu komórkowego klienta?"
Krzysztof Niewidziajło, Cludo CSO.
Korzyści jakie daje Visual IVR to:
  • zadowoleni klienci dzięki wygodnej, zwizualizowanej i dotykowej nawigacji nawet rozbudowanego menu
  • zmniejszenie obciążenia contact center poprzez prosty i wygodny self-help w VIVR
  • krótszy czas obsługi klienta dzięki przekazaniu danych zebranych w VIVR danych do konsultanta
  • rozłożenie obciążenia contact center dzięki informacji o czasie oczekiwania na konsultanta i możliwości poproszenia o call-back
  • możliwość umieszczenia analogicznego VIVR na stronie www, tabletach i smartfonach
  • brak konieczności inwestowania w sprzęt i oprogramowanie
  • elastyczne miesięczne rozliczenie zależne od liczby stanowisk, a nie konsultantów
  • szybka instalacja oraz dostosowanie do rzeczywistych potrzeb i wymagań
  • utrzymanie platformy oraz stałe wsparcie świadczone przez zespół doświadczonych inżynierów
  • brak potrzeby planowania i skalowania infrastruktury telekomunikacyjnej
  • koncentracja na biznesie a nie kwestiach technicznych

Tradycyjny IVR jest jednym z najbardziej nielubianych etapów kontaktu z Twoją firmą oraz jest nieprzystosowany do ery telefonów komórkowych. Próby ograniczenia kosztów poprzez wprowadzenie elementów self-service oraz dokładnego routingu do konsultantów przy pomocy rozbudowanego IVR, są zazwyczaj z góry skazane na niepowodzenie i prowadzą głównie do większej frustracji Twoich klientów.

Wygodna dotykowa nawigacja, pełna wizualizacja ścieżki wyboru, multimedialna, dwustronna komunikacja. Ujednolicony system na smartfonach, tabletach i PC oparty o przeglądarkę i HTML 5 a nie dedykowaną aplikację. Dzięki Visual IVR osiągniesz większe zadowolenie klientów, mniejszą i bardziej równomierną liczbę połączeń do contact center oraz skrócisz średni czas obsługi klienta.

Wykraczając poza standardowe funkcje IVR, użytkownicy Visual IVR znajdują nowe zastosowania dla tego rewolucyjnego rozwiązania. Dzięki oraz możliwości “aktywacji” klienta poprzez wysłanie SMS z linkiem do dedykowanego dla danego procesu biznesowego, interaktywnego interfejsu zintegrowanego z systemami transakcyjnymi i contact center. Aktywacja produktów i licencji, windykacja, odnowienie subskrypcji, powrót do zakupów w e-commerce, potwierdzanie spotkań, ankiety

INTERACTION DESIGNER
Natywna aplikacja służąca do graficznego tworzenia interakcji i wersjonowania.
KOMPATYBILNOŚĆ
Gotowe wtyczki z wykorzystaniem VXML do Cludo CC, Genesys, Cisco i Interactive Intelligence. Wsparcie dla interakcji w HTML 5, HTML 4, wsparcie dla natywnych aplikacji iOS i Android, wsparcie Java Script.
ARCHITEKTURA
Systemy hostowany przez CLUDO, połączony z siecią klienta przez VPN.
BAZA DANYCH
Przechowywanie danych interakcji. Integrujący się z systemami klienta z wykorzystaniem JDBC.
Broszura
Produktowa
Cennik
Usługi