Za nami kolejna edycja Call Center GigaCon 2012

W dniu wczorajszym w hotelu Novotel Airport w Warszawie odbyła się kolejna edycja konferencji Call Center GigaCon.

Organizatorem cyklu konferencji Call Center GigaCon jest firma SW Konferencje, która organizuje również szkolenia, warsztaty oraz konsultacje. Call Center to jedno z wielu wydarzeń organizowanych corocznie. Inne obszary wiedzy to technologia i bezpieczeństwo IT, prawo i ochrona informacji oraz prowadzenie działalności gospodarczej.


Podczas tegorocznej edycji Call Center GigaCon, wyłącznym partnerem konferencji była firma CLUDO – dostawca hostowanego systemu Call i Contact Center.

Firmami uczestniczącymi byli: Jabra, SMSAPI, Veracomp. Natomiast współpracę merytoryczną zapewniły: iSecure, MasterPlan i TMT Group.pl. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: inwestycje.pl, outsourcing portal i serwis informacyjny – Qbusiness.pl.
Konferencję rozpoczął wykład Mariana J. Kosteckiego, który przedstawił nowy projekt dotyczący zarządzania wiedzą w Call Center. Sezam (nazwa przedsięwzięcia) ma służyć jako narzędzie wsparcia zarówno dla menadżera jak i konsultanta w realizacji projektów.

Kolejną prelekcję pt. Z małej chmury duży deszcz zaprezentował Aleksander Wierciński. Prelegent przedstawił nowoczesne rozwiązanie hostowanego systemu call center, który jest bezpieczny a zarazem nie wymaga wielomilionowych inwestycji w nowoczesne technologie i specjalistów, oferując przy tym szeroką gamę możliwości kontaktu z klientem: video, czat, e-mail, sms etc.

Następny wykład poprowadził Łukasz Kobiec z firmy Altar, który zaprezentował uczestnikom platformę komunikacyjną Altar Contact Center przeznaczoną do obsługi klientów.

Prelekcja Michała Sztąberka z iSecure zaprezentowała obowiązki Call Center przy przetwarzaniu danych osobowych.

W konferencji udział wzięła również Pani Małgorzata Leduchowska, trener Call Center, Niezależny Ekspert. Zaprezentowała prelekcję nt. inwestycji w pracownika, które są poprawą jakości usług call center.

Ostatni blok tematyczny poprowadziła Iwona Sorbian (Produkcyjni.pl) oraz Kazimierz Nalepa (TMT Group).

Iwona Sorbian zaprezentowała kejs study w kwestii zwiększania efektywności procesu o 30% w 4 miesiące na przykładzie procesów w call center oraz wdrożenie sprawiedliwego systemu wynagrodzeń. Natomiast Kazimierz Nalepa przedstawił narzędzie wsparcia menadżera i sposoby oceny pracowników czyli jak wyliczać tzw. Biznesową Wartość Pracownika.
Rynek call i contact center stale poszukuje nowych rozwiązań, w jaki sposób jeszcze bardziej zoptymalizować procesy, jednocześnie pamiętając o profesjonalnej obsłudze klientów.  Tego typu wydarzenia służą dzieleniu się taką wiedzą i wymianie doświadczeń. Organizator zaprasza już za rok.