Połączenie Spółek

Połączenie Spółek Cludo Sp. z o.o.i "Telefonix" Sp. z o.o.

Zarząd Cludo Sp. z o.o. („Spółka Przejmująca”) z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 20 maja 2021 roku pomiędzy Cludo Sp. z o.o., a spółką zależną „Telefonix” Sp. z o.o. („Spółka Przejmowana”) został uzgodniony i podpisany Plan Połączenia Spółek w trybie art. 492 § 1 pkt 1) kodeksu spółek handlowych.

Porozumienie i Plan Połączenia Spółek

Chmura

Eksperci od chmury

Według Gartnera w 2020 roku ponad 50% wdrożeń Contact Center będzie realizowane w modelu SaaS przy 10% w 2019 roku.  Kluczowymi siłami napędzającymi wybór chmury jest świadomość managerów iż nie są w stanie przewidzieć potrzeb skali i funkcjonalności CC na kilka lat do przodu,  koszt własnym zespołów IT przy utrzymaniu i rozwoju systemów w tradycyjnym modelu ONSITE.

My jesteśmy ekspertami od rozwiązań omnichannel contact center dostarczanych w modelu SaaS, a prościej – chmury.  Od 7 lat pomagamy naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie, dopasować do ich unikalnych potrzeb, wdrożyć i rozpocząć proces ciągłej ewolucji dostarczonego rozwiązania. 


Ewolucja

Ciągła ewolucja dostarczonego rozwiązania

Wysokiej jakości wsparcie techniczne, komunikacja z klientem i rozwój jest dla nas kluczowe  biorąc pod uwagę dynamikę zmian technologicznych, biznesowych i oczekiwań  konsumentów. Dzięki temu podejściu, przez cały okres działalności nie odszedł od nas żaden klient.  

Czytaj więcej


Doświadczenie

Doświadczenia nie da się kupić

Z systemów dopasowanych, wdrożonych i rozwijanych przez CLUDO, każdego dnia, korzysta ponad 3000 konsultantów i managerów Contact Center w 25 firmach realizując zadania związane z obsługą klienta, sprzedażą czy windykacją.  Dziękujemy za ich zaufanie i liczymy, iż Twoja firma dołączy do ich grona.


Zespół

Najważniejsi są ludzie z którymi pracujesz

Równie ważni jak klienci są nasi pracownicy.  Dzięki temu temu, zbudowaliśmy zgrany 30 osobowy zespół inżynierów, programistów, ekspertów Contact Center.  To dzięki ich wiedzy i dedykacji  CLUDO zdobyło niepodważalną renomę na rynku Contact Center.

Klienci

Partnerstwo oparte na zbudowanych relacjach i wzajemnym zaufaniu

Cludo dostarczane jest jako usługa chmurowa (Software as a Service). Oznacza to zmianę relacji biznesowej z dostawcy. Dla Cludo chmura to przede wszystkim zmiana relacji biznesowej z cyklu sprzedaż-wdrożenie-utrzymanie-sprzedaż na długoterminową relację, gdzie interesy obydwu stron są zbieżne.

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!