Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o wizji przedsiębiorstwa

Wizja przedsiębiorstwa, misja, cel, kierunek, filozofia, motor napędowy czy inspirujące wyobrażenie. Tego typu określenia często występują w kontekście myślenia o […]
20 lutego 2018

Jak zmaksymalizować sprzedaż dzięki zrozumieniu psychologii konsumenta

Klient sprawia wrażenie zainteresowanego Twoją ofertą, ale koniec końców odmawia? Stały petent przechodzi do konkurencji? Zachowanie klienta lepiej zrozumieć poznając […]
15 lutego 2018

Dlaczego stworzenie kultury coachingu w CC jest takie ważne?

Coaching to nie kilka sesji u profesjonalisty, nie jest to także czytanie książek na ten temat. To proces doskonalenia. Stworzenie […]
13 lutego 2018

Monitorowanie jakości – na co zwrócić uwagę?

Drużyna wskaźników KPI (ang. Key Performance Indicators) to najwięksi sprzymierzeńcy managera contact center. Dzięki nim team leader może nadawać zadania i […]
08 lutego 2018

Jak słuchać ze zrozumieniem? Cz. I

„Klient ma zawsze rację”, słowa wizjonera sprzedaży Harry’ego Gordon’a Selfridge’a od 100 lat są jednym z najważniejszych przykazań handlu. Żeby […]
06 lutego 2018

4 typy trudnych klientów – jak sobie z nimi radzić? Cz. II

Jak przekonać do swojej oferty klienta, który jest wszystkowiedzący? Jakiej strategii użyć w kontakcie z osobą, która robi wszystko, żeby […]
01 lutego 2018