customer experience

6 etapów transformacji Customer Experience

Każdy z nas jest klientem. W związku z tym dokładnie wiemy, jak chcemy być traktowani. Wszystkim…

customer experience

Czy słuchasz swoich klientów?

Jeśli chcesz pielęgnować relacje ze swoimi klientami i zachwycać ich swoją marką, powinieneś/aś…

doświadczenie klienta

Doświadczenie klienta to nowy branding

Customer Experience (doświadczenie klienta) jest wszystkim tym, co przeżywa i odczuwa klient w…

Voicebot na infolinii

Voicebot w call center

Czy wiesz jakie pytanie powstaje w głowach klientów, którzy odbierają połączenie od contact center?…

koszty prowadzenia contact center

Chcesz obniżyć koszty prowadzenia contact center, ale nie wiesz od czego zacząć?

Lockdown nie tylko zamknął nas w domach. Zmienił modele pracy i strategie sprzedażowe wielu firm.…

segmentacja klientów

Segmentacja klientów B2B krok po kroku

Zanim odpowiemy na pytanie zawarte w tytule, powiemy Wam dlaczego w ogóle warto to robić.…

zatrzymaj odpływ klientów

Jak w niepewnych czasach zatrzymać przy sobie klientów?

Zmiana jest jedną pewną rzeczą w życiu, zwłaszcza w biznesie. Przedsiębiorstwa, które umieją…

konwersacyjne podejście do obsługi

Konwersacyjne podejście do obsługi klienta

W nowoczesnych contact center stawia się na wielokanałową obsługę. To słuszne podejście…

IVR

Odśwież swój IVR i ułatw życie klientom

IVR ma za zadanie załatwienie sprawy klienta w jak najkrótszym czasie. To często pierwszy punkt…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!