Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

U progu wielkich zmian czyli chatboty wkraczają do call center

U progu wielkich zmian czyli chatboty wkraczają do call center Dla jednych są zwiastunem wielkiej rewolucji. Dla drugich wydają się […]
15 lipca 2019

Mała encyklopedia wskaźników dla call center

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI, Key Performance Indicators), to pojęcie szeroko znane i wykorzystywane w call center. Bez tego narzędzia trudno […]
15 lipca 2019

Najczęstsze błędy i problemy wynikające z obsługi klienta w social mediach

Serwisy social mediowe gromadzą 3,484 mld użytkowników. Dziennie publikowane są miliony postów – niektóre dotyczą opinii, inne życia codziennego i […]
15 lipca 2019

7 skutecznych metod nauczania, które sprawdzają się w contact center

Wiedzę da się przekazać na milion różnych sposobów. Jedne trafiają do nas bardziej, inne niekoniecznie. Jedne wzbudzają fascynację danym zagadnieniem, […]
15 lipca 2019

Co tak naprawdę wiesz o potrzebach pracownika?

Satysfakcja i motywacja pracowników stanowi podstawowy i pierwszy element przekładający się na zadowolenie i lojalność klientów. Ten artykuł mógłby zawierać […]
15 lipca 2019

Jak w prosty sposób komunikować się z klientem?

Sposób dotarcia do klienta jest mocno indywidualny. Decyduje o tym charakter, a ten każdy z nas ma inny. Analizuje się […]
10 lipca 2019