migracja CX

Migracja CX – jak skutecznie uzyskać wsparcie?

Decydując się na wsparcie oparte na chmurze możesz zapewnić swojej firmie efektywniejszą obsługę…

Migracja do chmury

Migracja do chmury – jak skutecznie ją przeprowadzić?

Technologia contact center odgrywa ogromną rolę w sukcesie związanym z doświadczeniem klientów.…

contact center nowej generacji

Contact center nowej generacji

Doświadczenia klientów stały się głównym nurtem w sektorze obsługi klienta contact center nowej…

migracja contact center

7 sekretów udanej migracji contact center

Wiele z nas przeżywa swoje życie, akceptując błędne przekonania, które wcześniej słyszeliśmy.…

contact center

Contact center przyszłości – ewolucja czy rewolucja?

Przewiduje się, że w najbliższych latach sztuczna inteligencja przejmie dużą liczbę stanowisk w…

emocje klienta

Jak zaspokoić potrzeby emocjonalne klienta związane z Customer Experience?

Wszyscy lubimy myśleć, że nasze decyzje zakupowe są całkowicie racjonalne. Jednak większość z nich…

doświadczenie klienta_obrazek wyróżniający

Doświadczenie klienta a wymagania przyszłości

Znalezienie aspektu, który wyróżnia firmę na tle konkurencji jest nie lada sztuką. Managerowie…

system contact center

Jak system contact center wpływa na doświadczenie klienta?

Budowanie pozytywnego doświadczenia postrzegamy jako relację między klientami a pracownikami…

customer experience

6 etapów transformacji Customer Experience

Każdy z nas jest klientem. W związku z tym dokładnie wiemy, jak chcemy być traktowani. Wszystkim…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!