Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

7 zagrożeń wynikających z outsourcingu call center

Outsourcing to dla sporej części firm niezwykle atrakcyjne rozwiązanie. Jego główną zaletą są relatywnie niższe koszty w porównaniu z utrzymaniem […]
11 lutego 2020

Rozmowa z klientem – jakich zwrotów nie używać?

Na efektywność pracownika biura obsługi klienta wpływa wiele czynników. Informacje najlepiej przekazywać w jasny, zrozumiały sposób. Oprócz tego przekaz powinien […]
04 lutego 2020

Co zrobić, gdy klient nie jest zainteresowany?

„Dziękuję, ale nie jestem zainteresowany” – to zdanie usłyszałeś/aś pewnie nie jeden raz podczas rozmowy z klientem. Pada ono zarówno […]
28 stycznia 2020

7 największych faux pas podczas telefonicznej rozmowy z klientem

Pozyskanie nowych klientów sprawia Ci trudności, podczas gdy Twoi koledzy z działu osiągają coraz lepsze wyniki? A może klienci, którzy […]
17 stycznia 2020

Chmura przyszłością Contact Center. Genesys i Cludo łączą siły.

Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich organizacjach z rozwiązań opartych na „chmurze”. Trend […]
30 listopada 2019

Dedykowany opiekun klienta – czy takie rozwiązanie może poprawić opinię klientów o firmie?

Może się wydawać, że biuro obsługi klienta w każdej firmie działa podobnie. Wspólna przestrzeń, biurka obok siebie i konsultanci. O […]
02 listopada 2019