Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

6 sposobów płynnej komunikacji w dużym call center

Call center to miejsce ciągłej, bezustannej komunikacji, która dzieje się nie tylko na linii konsultant – klient, lecz także wewnątrz […]
24 listopada 2018

Test Gallupa czyli co pracodawcy chcą wiedzieć o naszych talentach?

Nieprzerwanie od kilkudziesięciu lat prowadzi badania oddziaływania reklamy oraz czytelnictwa. Przygląda się bieżącym wydarzeniom na świecie i przekuwa je w […]
24 listopada 2018

7 porad, jak napisać ogłoszenie o pracę w call center

Call center bezustannie poszukuje talentów. Docieranie do prawdziwych gwiazd obsługi klienta to spore wyzwanie dla działów HR. Od czego zacząć […]
24 listopada 2018

W jakie szkolenia w call center warto inwestować?

Branża contact center słynie z tego, że szkolenia są na stałe wpisane w jej funkcjonowanie. Pełnią istotną funkcję nie tylko […]
24 listopada 2018

5 miejsc, od których zaczniesz szukanie pracy w call center

Myślisz o wejściu na rynek pracy? Chcesz rozpocząć karierę w call center? A może w obsłudze klienta czujesz się jak […]
24 listopada 2018

Czy warto tworzyć międzypokoleniowe zespoły w call center?

W call center przy sąsiednich stanowiskach, biurach i miejscach przy stole spotykają się ludzie w różnym wieku i na różnych […]
24 listopada 2018