Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

Kto posiada realny wpływ na sukces, czyli zarządzanie contact center

Nie będzie wielkim odkryciem, jeśli powiemy, że zarządzanie contact center to tak naprawdę zarządzanie ludźmi. To zdanie zyskuje na znaczeniu, […]
17 kwietnia 2018

Omnichannel w contact center – co daje klientowi?

O omnichannel zwykło się rozmawiać w kontekście nowego podejścia do biznesu, umiejscawiając to podejście gdzieś pomiędzy marketingiem, sprzedażą a nowymi […]
12 kwietnia 2018

Czy pytania otwarte sprzedają lepiej niż pytania zamknięte?

Czy należy zadawać pytania? Czy pytania pomagają w procesie sprzedaży? Czy pytania otwarte są dobre, a pytania zamknięte są złe? […]
10 kwietnia 2018

Przestrzeń do działania jako motywator dla pracowników – wywiad z Anną Szawro

Anna Szawro jest Dyrektorem Centrum w firmie ubezpieczeniowej, gdzie odpowiada za zespół contact center liczący ok 2 000 osób. Ma […]
05 kwietnia 2018

Jak tworzyć harmonogramy, które zaspokajają potrzeby klientów i pracowników

Odpowiednia organizacja to podstawa dobrze funkcjonującego contact center. Dziesiątki agentów, którzy pracują nad różnymi projektami, w często modyfikowanym grafików wymagają […]
03 kwietnia 2018

Jak utrzymywać zaangażowanie pracowników contact center?

Zaangażowanie pracowników przekłada się na efekty ich pracy i atmosferę w zespole. Dynamiczne i pracowite teamy contact center są gwarantem […]
29 marca 2018