Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

10 czynników, które wywołują stres u pracowników call center

Dla jednych praca w call center to sposób na wejście na rynek pracy. Dla drugich sposób na przetrwanie okresu przejściowego. […]
17 października 2017

Jak chwalić pracowników i dlaczego to takie ważne?

Pochwały mają tyle samo zwolenników, co przeciwników. Dla jednych jest to świetne narzędzie motywacyjne, które uskrzydla pracowników, według innych im […]
12 października 2017

Jak zabezpieczyć dane osobowe u outsourcera Call Center

Co zrobić, aby twoje dane były bezpieczne u outsourcera? T-Mobile wydał własnie specjalne oświadczenie o wycieku danych osobowych z własnych systemów […]
10 października 2017

Stres w call center – skąd się bierze i jak go pokonać

Gdyby zapytać przypadkowego przechodnia na ulicy, z czym kojarzy mu się praca konsultanta call center, z dużą dozą prawdopodobieństwa możemy […]
10 października 2017

Rotacja pracowników się nie opłaca

Rotacja pracowników to jeden z kluczowych problemów w Twoim call center? Wydawać by się mogło, że oczywiste jest, że aby […]
05 października 2017

Jak pytać, żeby uzyskać odpowiedź? – 10 rad dla konsultantów

Rozmowę z klientem trzeba potraktować jak długo wyczekiwane spotkanie. Odpowiednie przygotowanie, zebranie danych o rozmówcy, pozytywne nastawienie oraz przeprowadzenie rozmowy […]
03 października 2017