16 sierpnia 2021
Sekret Skutecznego Contact Center – Jak osiągnąć zadowolenie klientów na poziomie 91%?
Jesteś konsultantem, telemarketerem lub pracownikiem Contact Center? Pracujesz bezpośrednio z…
16 sierpnia 2021
Jak wykorzystać emocje do poprawy obsługi klienta? Przełom w biznesie można osiągnąć w kilkadziesiąt minut!
Klienci kontaktujący się z działem obsługi często targani są silnymi emocjami. Z reguły jest to…
16 sierpnia 2021
Raport – Wpływ Empatii na Jakość Obsługi Klienta w Contact Center
„Nawet 87% menedżerów contact center nieświadomie nie wykorzystuje damowego narzędzia, które…
29 lipca 2021
Popularny błąd znacznie pogarsza wyniki w każdym Contact Center! Czy jesteś pewien, że go nie popełniasz?
Wyobraź sobie, że właśnie otrzymałeś produkt, za który zapłaciłeś spore pieniądze. Powiedzmy: ponad…
27 lipca 2021
Klient jest zawsze we właściwym miejscu
Zatrzymaj się na chwilę i pomyśl, jak wiele obecnie otrzymujemy możliwości w sposobach komunikacji.…
21 lipca 2021
Jak budować emocjonalną więź z klientami? Instrukcja (nie tylko) dla konsultantów!
Aby Twoja marka na zawsze zapisała się w pamięci klientów, musisz nauczyć się tworzyć emocjonalną…
13 lipca 2021
Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta
Nieważne jest, czy masz globalną, czy mniejszą firmę. Jeśli są w niej pracownicy i klienci,…
6 lipca 2021
Visual IVR – poznaj narzędzie do poprawy CX w firmie
Branża contact center może poszczycić się jednymi z najbardziej inteligentnych technologii CX. A…
29 czerwca 2021
Feedback w contact center – czyli co powinieneś/aś wiedzieć o opiniach zwrotnych?
Informacja zwrotna budzi często strach - zarówno wśród osób które przekazują, jak i otrzymują…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.