Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

Jak wykorzystać metodologię lean do optymalizacji procesów w call center

Podejście lean kojarzy się zwykle z systemem produkcyjnym samochodów marki Toyota, startupami, Ericem Riesem i jego biznesowym doświadczeniem. Rozumiane jest […]
04 stycznia 2019

6 sposobów płynnej komunikacji w dużym call center

Call center to miejsce ciągłej, bezustannej komunikacji, która dzieje się nie tylko na linii konsultant – klient, lecz także wewnątrz […]
30 grudnia 2018

Test Gallupa czyli co pracodawcy chcą wiedzieć o naszych talentach?

Nieprzerwanie od kilkudziesięciu lat prowadzi badania oddziaływania reklamy oraz czytelnictwa. Przygląda się bieżącym wydarzeniom na świecie i przekuwa je w […]
22 grudnia 2018

7 porad, jak napisać ogłoszenie o pracę w call center

Call center bezustannie poszukuje talentów. Docieranie do prawdziwych gwiazd obsługi klienta to spore wyzwanie dla działów HR. Od czego zacząć […]
15 grudnia 2018

W jakie szkolenia w call center warto inwestować?

Branża contact center słynie z tego, że szkolenia są na stałe wpisane w jej funkcjonowanie. Pełnią istotną funkcję nie tylko […]
08 grudnia 2018

5 miejsc, od których zaczniesz szukanie pracy w call center

Myślisz o wejściu na rynek pracy? Chcesz rozpocząć karierę w call center? A może w obsłudze klienta czujesz się jak […]
01 grudnia 2018