migracja

Migracja CX, czyli jak dzięki zmianom życie staje się łatwiejsze

Opuszczanie tego, co jest nam znane budzi w ludziach pewnego rodzaju lęk. Podobnie jest ze zmianą,…

aktualizacja contact center

Co wspólnego ma aktualizacja contact center z górą lodową?

Niemalże wszyscy wiedzą, jaką strukturę mają góry lodowe. To proste - jest część, którą możemy…

migracja customer experience

Migracja Customer Experience – nie projekt, a relacja

Jednym z sekretów migracji doświadczeń klienta jest to, że jest ono nie projektem, a relacją. Wielu…

omnichannel

Omnichannel – jakie korzyści może zapewnić Twojej firmie?

W obecnych czasach klienci wchodząc w interakcję z firmami, oczekują możliwości wyboru. Jednak…

migracja contact center

Migracja contact center: 5 zasad, które pomogą Ci uniknąć błędów

Migracja contact center może być źródłem ogromnych wartości biznesowych. Proces przeniesienia…

migracja CX

Migracja CX – jak skutecznie uzyskać wsparcie?

Decydując się na wsparcie oparte na chmurze możesz zapewnić swojej firmie efektywniejszą obsługę…

Migracja do chmury

Migracja do chmury – jak skutecznie ją przeprowadzić?

Technologia contact center odgrywa ogromną rolę w sukcesie związanym z doświadczeniem klientów.…

contact center nowej generacji

Contact center nowej generacji

Doświadczenia klientów stały się głównym nurtem w sektorze obsługi klienta contact center nowej…

migracja contact center

7 sekretów udanej migracji contact center

Wiele z nas przeżywa swoje życie, akceptując błędne przekonania, które wcześniej słyszeliśmy.…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!