emocje klienta

Jak zaspokoić potrzeby emocjonalne klienta związane z Customer Experience?

Wszyscy lubimy myśleć, że nasze decyzje zakupowe są całkowicie racjonalne. Jednak większość z nich…

doświadczenie klienta_obrazek wyróżniający

Doświadczenie klienta a wymagania przyszłości

Znalezienie aspektu, który wyróżnia firmę na tle konkurencji jest nie lada sztuką. Managerowie…

system contact center

Jak system contact center wpływa na doświadczenie klienta?

Budowanie pozytywnego doświadczenia postrzegamy jako relację między klientami a pracownikami…

customer experience

6 etapów transformacji Customer Experience

Każdy z nas jest klientem. W związku z tym dokładnie wiemy, jak chcemy być traktowani. Wszystkim…

customer experience

Czy słuchasz swoich klientów?

Jeśli chcesz pielęgnować relacje ze swoimi klientami i zachwycać ich swoją marką, powinieneś/aś…

doświadczenie klienta

Doświadczenie klienta to nowy branding

Customer Experience (doświadczenie klienta) jest wszystkim tym, co przeżywa i odczuwa klient w…

Voicebot na infolinii

Voicebot w call center

Czy wiesz jakie pytanie powstaje w głowach klientów, którzy odbierają połączenie od contact center?…

koszty prowadzenia contact center

Chcesz obniżyć koszty prowadzenia contact center, ale nie wiesz od czego zacząć?

Lockdown nie tylko zamknął nas w domach. Zmienił modele pracy i strategie sprzedażowe wielu firm.…

segmentacja klientów

Segmentacja klientów B2B krok po kroku

Zanim odpowiemy na pytanie zawarte w tytule, powiemy Wam dlaczego w ogóle warto to robić.…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!