Popularny błąd znacznie pogarsza wyniki w każdym Contact Center!

Wyobraź sobie, że właśnie otrzymałeś produkt, za który zapłaciłeś spore pieniądze. Powiedzmy: ponad…

Klient jest zawsze we właściwym miejscu

Klient jest zawsze we właściwym miejscu

Zatrzymaj się na chwilę i pomyśl, jak wiele obecnie otrzymujemy możliwości w sposobach komunikacji.…

Jak budować emocjonalną więź z dzwoniącymi klientami? Instrukcja (nie tylko) dla konsultantów!

Jak budować emocjonalną więź z klientami? Instrukcja (nie tylko) dla konsultantów!

Aby Twoja marka na zawsze zapisała się w pamięci klientów, musisz nauczyć się tworzyć emocjonalną…

Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta

Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta

Nieważne jest, czy masz globalną, czy mniejszą firmę. Jeśli są w niej pracownicy i klienci,…

Visual IVR - poznaj narzędzie do poprawy CX w firmie

Visual IVR – poznaj narzędzie do poprawy CX w firmie

Branża contact center może poszczycić się jednymi z najbardziej inteligentnych technologii CX. A…

Feedback w contact center - czyli co powinieneś/aś wiedzieć o opiniach zwrotnych?

Feedback w contact center – czyli co powinieneś/aś wiedzieć o opiniach zwrotnych?

Informacja zwrotna budzi często strach - zarówno wśród osób które przekazują, jak i otrzymują…

Inteligentna Automatyzacja - najpierw określ cel!

Inteligentna Automatyzacja – najpierw określ cel!

”Jeśli zarządzasz jednostką contact center swojej organizacji lub odpowiadasz za jej konkretny…

Integracja CRM – zwiększ wydajność contact center!

Co to znaczy, że contact center jest wydajne? Co to znaczy “ulepszyć” contact center? Efektywność w…

Czym jest Workforce Management i jak może pomóc Twojej firmie?

Czym jest Workforce Management i jak może pomóc Twojej firmie?

Workforce Management to termin obejmujący wszystkie procesy, które podejmuje firma w celu…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!