Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

Rekrutacja w contact center – jak pozyskiwać najlepszych?

Rekrutacja w contact center to jedno z największych wyzwań dla firmy. Niż demograficzny, „rynek pracownika” oraz wkraczające na rynek pracy […]
09 października 2018

Jak odkrywać talenty pracowników call center

Utalentowani pracownicy to największy zasób firmy. Na nic się zdadzą kosztowne systemy, czy imponujące bazy danych, jeśli w naszym zespole […]
01 października 2018

Jakie umiejętności można zdobyć pracując w contact center?

Contact center to jedno z pierwszych miejsc, w którym wiele młodych ludzi zaczyna pisać swoją zawodową historię. Nikogo to nie […]
25 września 2018

Jak osiągać lepsze wyniki w sprzedaży radzi Agnieszka Grostal

Agnieszka Grostal od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą. Swoje doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych. Aktualnie […]
18 września 2018

7 porad, jak zainspirować pracownika call center

Jak zainspirować pracownika call center to pytanie, które coraz częściej zaprząta głowę osób zarządzających CC. Czy pracownicy call center mogą […]
06 września 2018

Innowacyjne metody rekrutacji w call center

Czy stosujesz innowacyjne metody rekrutacji w call center? Czy Twoja firma pragnie zatrudniać największe talenty? Czy trafiające do Ciebie CV […]
31 sierpnia 2018
    class='wp-pagenavi' role='navigation'> 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 10
  • 20
  • ...