Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

7 największych faux pas podczas telefonicznej rozmowy z klientem

Pozyskanie nowych klientów sprawia Ci trudności, podczas gdy Twoi koledzy z działu osiągają coraz lepsze wyniki? A może klienci, którzy […]
17 stycznia 2020

Chmura przyszłością Contact Center. Genesys i Cludo łączą siły.

Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich organizacjach z rozwiązań opartych na „chmurze”. Trend […]
30 listopada 2019

Dedykowany opiekun klienta – czy takie rozwiązanie może poprawić opinię klientów o firmie?

Może się wydawać, że biuro obsługi klienta w każdej firmie działa podobnie. Wspólna przestrzeń, biurka obok siebie i konsultanci. O […]
02 listopada 2019

Jakie umiejętności rozwijać, aby stać się lepszym telemarketerem

Amerykański przedsiębiorca i pisarz Jim Rohn mawiał: „Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.” Dzisiaj pomówimy o tym, jak […]
22 października 2019

Dlaczego praca w call center jest świetnym startem do dalszej kariery?

Jesteś młoda/y, zdolna/y, ambitna/y. Pierwsze doświadczenie w pracy jest już za Tobą. Zastanawiasz się co dalej i dochodzisz do wniosku, […]
12 października 2019

Co robić, gdy wyniki konsultantów spadają?

Praca każdego konsultanta sprowadza się do rozmów z klientami i osiągnięcia określonego celu zależnego od projektu nad jakim pracuje – […]
02 października 2019