Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

Jak rozmawiać z Millenialsami?

Millenialsi to osoby urodzone w latach 1980 – 2000. Określa się je również mianem pokolenia Y. Zdaniem obserwatorów, igreki wyróżnia […]
13 marca 2019

Bot, który wiersze pisze

Pan Śmieciarz pomoże Ci w segregacji odpadów oraz napisze wiersz! Jak często zastanawiasz się co zrobić ze zużytymi żarówkami oraz […]
22 lutego 2019

Gdzie wyrzucić śmieci czyli Google Asystent po polsku

Porozmawiaj ze sztuczną inteligencją o… recyklingu! Jak często zastanawiasz się co zrobić ze zużytymi żarówkami oraz gdzie jest najbliższy punkt […]
15 lutego 2019

7 narzędzi wspierających zarządzanie zespołami call center

Czy znasz Twój zespół? Potrafisz wymienić jego słabe i mocne strony? Wiesz z jakimi pytaniami od klientów radzi sobie świetnie, […]
31 stycznia 2019

7 aktywności po awansie na Team Leadera w Call Center

Właśnie awansowałeś na Team Leadera? Od teraz w Twoich rękach leżą losy całego zespołu i niebawem będziesz odpowiedzialny za wyniki […]
24 stycznia 2019

Jak napisać dobre CV po zakończeniu pracy w call center?

Tworzenie CV to nie tylko wybór odpowiedniego szablonu z ogólnie dostępnych w Internecie. To czas zastanowienia się nad tym – […]
17 stycznia 2019