Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

Check-lista – niezbędne narzędzie w pracy konsultanta

Skrypt jest kwestią dyskusyjną w branży contact center. Często mówi się o tym, że wpływa on na obniżenie jakości rozmów […]
13 maja 2019

Jak przerwy w pracy konsultanta call center wpływają na jego efektywność

Efektywna praca a bycie w pracy i siedzenie przy biurku to dwie zupełnie różne sprawy. Szefowie oczekują od swoich pracowników […]
12 kwietnia 2019

Zdrowie w miejscu pracy czyli jak sprawić, żeby Twoi pracownicy czuli się lepiej

Od zdrowia i samopoczucia pracowników zależy ich produktywność.  Agent contact center, którego boli głowa, ma chrypkę lub cierpi na chroniczne […]
11 kwietnia 2019

Jak budować pozapłacowe systemy motywacyjne?

Motywacja, większe zaangażowanie, a wreszcie lepsze wyniki. Oto cele systemów, które mają zachęcić pracowników do wydajniejszej pracy. Które z nich […]
27 marca 2019

Czy łączyć sprzedaż z obsługą klienta?

Z reguły jest tak, że chcemy zatrudnić daną osobę do konkretnych projektów. Już w trakcie rekrutacji zaczynamy kategoryzować, dostrzegając w […]
27 marca 2019

Jak rozmawiać z Millenialsami?

Millenialsi to osoby urodzone w latach 1980 – 2000. Określa się je również mianem pokolenia Y. Zdaniem obserwatorów, igreki wyróżnia […]
13 marca 2019