Cludo Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w zwiększeniu wydajności platformy Contact Center, podniesieniu jakości obsługi klienta oraz lepszym zarządzaniu zespołem konsultantów.

Wszystko, co musisz wiedzieć o video contact center

Video contact center daje dużo możliwości, ale jest także sporym wyzwaniem na poziomie kompetencji i technologii. Jak wykorzystać go do […]
20 lipca 2018

Praca w contact center to zajęcie na chwilę? Nic bardziej mylnego! Wywiad z Iwoną Bogdanov

Iwona Bogdanov – ekspertka Akademii Contact Center, współwłaścicielka i Dyrektor Zarządzająca w Idea Call Center. Zarówno na nasze spotkanie, jak […]
18 lipca 2018

Myślisz o wprowadzeniu contact center w swojej firmie? Zanim zaczniesz działać, przeczytaj

Prowadzisz firmę i rozważasz uruchomienie nowego kanału kontaktu z klientem? Myślisz o własnym contact center opartym na obsłudze klienta lub […]
17 lipca 2018

Sztuka prowadzenia rozmowy video

Rozmowy video już nie kojarzą się jedynie z przyszłością, bajkowym światem Jetsonów i czymś tak odległym, że nie warto poświęcać […]
12 lipca 2018

Storytelling w pracy konsultanta contact center

Umiejętność dzielenia się historiami przydaje się nie tylko podczas prezentacji, wykładu, czy opowiadania bajek swoim dzieciom, jest bardzo cenna także […]
10 lipca 2018

Dostawca systemu contact center – jak podjąć dobrą decyzję?

Chcesz wdrożyć nowy kanał komunikacji z klientem? Potrzebujesz systemu contact center? A może znasz tę branżę od podszewki, ale Twój […]
05 lipca 2018