CASE STUDY

„Jak w 8 dni uruchomić call center w obcym mieście”

Opis

Przedstawiamy case study, w którym firma Wolters Kluwer Polska
wykorzystując technologie Cludo oraz powierzchnie coworkingowe
SoftwareCamp prezentuje proces otwarcia nowej lokalizacji call center.

Jeśli chcesz w szybkim tempie otworzyć call center, masz problem z rekrutacją
pracowników do działu sprzedaży lub szukasz sposobów na obnizenie kosztów
operacyjnych swojego call center, to case study jest właśnie dla Ciebie!

Uczestnicy wdrożenia

Chcę otrzymać case study

Wypełnij formularz, a na podany adres e-mail wyślemy Ci case study

Poprzez kliknięcie w przycisk rejestracji potwierdzasz zapoznanie się z informacjami nt. przetwarzania danych osobowych.

Dzięki temu case study dowiesz się:

  • Co robić, aby szybko uruchomić nową lokalizację
    call center
  • Gdzie szukać kompetentnych ludzi do działu
    telesprzedaży
  • W jaki sposób obniżyć koszty uruchomienia
    nowego oddziału call center