We implement cloudCall Center systems

Genesys Cloud based on AWS, Nubitalk on Microsoft Azure,
OneContact on a private CLUDO cloud.

Learn more

We're offering ready-to-useCRM integrations

The Call Center systems in the cloud we implement have
ready integration with Salesforce, MS Dynamics, Sugar CRM and Zen Desk.

Learn more

We create the futurewhere people and AI work together

We focus on the power of artificial intelligence to handle repetitive activities and we release the natural skills of consultants to establish an emotional relationship with the client.

Learn more

We provide telco servicesmade for Call Center

As a telecommunications operator serving only the Contact Center,
We help with specially created solutions to increase efficiency
sales and debt collection campaigns.

Learn more

How we help

Working with your company on continuous development.

We are moving the Contact Center from traditional, fossilized hardware solutions to the cloud. Our clients gain integrated omnichannel support, scalability, and agility. We serve clients with 10 and 500 CC positions.

That is why our offer includes three contact center systems, from which we help clients choose the right one. We know that no Contact Center is the same, therefore we adjust the software and integrate it with the client’s systems at the implementation stage.

We do not have a “System Maintenance” contract because technology and the business environment are changing. Together with our clients, we constantly evolve the solutions provided to provide the best customer service in the Contact Center at the lowest possible cost.

We take care of our employees because everything depends on them, and we build a relationship with our clients based on openness and trust, because it’s more fun this way and everyone benefits from it.

Why us?

Cloud

Cludo is delivered as a call center system in the cloud (Software as a Service). Using Cludo means no investment outlays for the purchase of expensive equipment and transparent, monthly fees depending on the number of licenses actually used. We keep the benefits of the cloud without compromising on functionality, integration and security.

With Cludo, you independently regulate the number of positions depending on your current needs. The SaaS model also means lower costs of maintaining the call center system by the internal IT team and the lack of costly and unpredictable platform upgrades.

Cludo Cloud has one more advantage. You can unsubscribe at any time! This motivates us to make even greater efforts to ensure that the contact center systems that we provide meet your expectations not only after launching the application, but each subsequent month. The longer you are satisfied, the longer we can work with you.

Dopasowanie

Rozwiązania call center software Cludo przeznaczone są dla Contact Center od 100 do kilku tysięcy stanowisk. Zarówno działających in-house jak i outsourcingowych. Specyfika dużych struktur wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego wszystkie wdrożenia Cludo to indywidualnie przygotowane i przeprowadzone projekty. Cechą wspólną naszych Klientów jest konieczność dopasowania rozwiązań do ich potrzeb, głębokiej integracji z innymi systemami oraz świadomość zmian zachodzących w zachowaniach konsumentów i potrzeby ciągłego do nich dostosowania.

Takie podejście jest możliwe ponieważ Cludo wykorzystuje technologię, którą instytut Gartnera poleca jako innowacyjny system contact center. Daje on możliwości pełnej customizacji. Prace programistyczne umożliwiające dopasowanie systemu call center do Twoich indywidualnych potrzeb realizuje zespół programistów Cludo.

Ewolucja

Żyjemy w czasach bezprecedensowej zmiany zachowań konsumentów i technologii. W Cludo wierzymy, iż najlepszą metodą dostosowania się do tej rzeczywistości jest proces ciągłej i mierzalnej ewolucji.

Naszym celem jest, aby systemy contact center, które dostarczamy dzisiaj były równie dopasowane do twoich potrzeb za rok, za pięć jak i za dziesięć lat. Dlatego nasza rola nie kończy się na uruchomieniu aplikacji. W czasie trwania umowy powadzimy stały proces analizy danych w celu dostosowania systemu contact center do zmieniających się potrzeb rynkowych. Ciągle testujemy dostarczone rozwiązania contact center i pozostawiamy tylko te, które przynoszą realne korzyści. To zadanie realizują nasze zespoły Contact Center Evolution Experts, w skład których wchodzą inżynierowie i konsultanci CC.

Cludo is a Contact Center system delivered in the SaaS model. It is used for comprehensive communication of the organization with its recipients. It enables the handling of telephone campaigns in preview, power and predictive modes and consistent routing of interactions in the following channels: Voice, Email, Chat, Sms, Video and Social Media. The Cludo Call Center system is based on the technology recommended by the Gartner Institute.

Cludo offers operator services for customers using Call Center solutions. Cludo operator services are characterized by a global reach, adaptation to the needs of the Contact Center and reliability.