Call Center Software

Cludo Call Center software to w pełni hostowana platforma, którą Klientom dostarczamy w modelu SaaS. Służy do wszechstronnej komunikacji przedsiębiorstwa z jego odbiorcami. Cludo Call Center software umożliwia jego użytkownikom obsługę kampanii telefonicznych w trybach preview, power i predictive oraz routing interakcji w kanałach: Voice, Email, Chat, Sms, Video i Social Media. Software Contact Center Cludo bazuje na technologii polecanej przez Instytut Gartnera. Polecamy go przedsiębiorstwom prowadzącym zarówno contact center, jak i call center.

Zalety call center software

System Contact Center Cludo gwarantuje niezawodność systemu, nad którym opiekę sprawuje liczne grono specjalistów. Zespół techniczny Cludo, który jest w pełni odpowiedzialny za działanie serwerów, zapewnia Klientom Cludo ciągłość usług. Zaawansowane funkcje Cludo Call Center software zapewniają wszystkim użytkownikom wielokanałowość komunikacji, która ma duży wpływ na  poprawę jakości kontaktów w firmie, zarówno między pracownikami i pracodawcami, jak i osobami zatrudnionymi w call center i potencjalnymi klientami przedsiębiorstwa.

Systemem rozwiązań Cludo dążymy do poprawy jakości obsługi klienta i skuteczności działań sprzedażowych Contact Center naszych Klientów. Cludo Call Center, który dostosowujemy do indywidualnych potrzeb contact center naszego klienta, dostarczamy w chmurze, gdzie staramy się zachować wynikające z tego korzyści bez konieczności rezygnowania z możliwości integracji i bezpieczeństwa.