Co zrobić, gdy w twoim Call Center pojawi się dinozaur?

Czy twój OnSite’owy system Contact Center to już prawdziwy dinozaur? Pożegnaj gada i zacznij używać technologi XXI wieku!

Call Center w chmurze to duże oszczędności.

Z Cludo eliminujesz konieczność utrzymywania własnej infrastruktury. Brak amortyzacji sprzętu i jednolita opłata miesięczna OPEX ogranicza twoje koszty.

Brak limitu ilości jednocześnie obsługiwanych kanałów voice.

Cludo pozwala na pełną elastyczność w ilości jednocześnie obsługiwanych kanałów voice. Cludo dostarcza łącza telekomunikacyjne dlatego nie ma dodatkowej konieczności ich zakupu.

Szybko uruchamiasz nowe stanowiska.

Jednym kliknięciem w aplikacji Supervisora uruchamiasz nowe stanowiska dla Agentów. Robisz to kiedy chcesz. W ten sam sposób możesz je zamknąć. To ty decydujesz kiedy i ile stanowisk używasz.

Zobacz więcej: