Darmowy eBook: TRENDY dla Contact Centers

CLUDO Sp. z o.o., dostawca światowej klasy rozwiązań dla Contact Centers w modelu CCaaS, prognozuje trendy technologiczne przed jakimi stoi branża CC w najbliższych latach. Trendy te koncentrują się na elastycznym dostosowaniu Contact Center do szybko zmieniających się wymagań klientów oraz, tradycyjnie, na zwiększeniu skuteczności konsultantów zarówno w sprzedaży, jak i we wsparciu klienta.

Pytania jakie muszą zadać sobie zarządzający w Contact Centers:

  • Jakie kanały kontaktu udostępnić klientom i jak zapewnić spójną obsługę (Service Level, umiejętności konsultantów) w tych kanałach?

  • Jak ewoluować Contact Center bez rozbijania budżetu?

  • Jak utrzymać skuteczność kampanii sprzedażowych przy zwiększonej wrażliwości klientów i zaostrzającym się otoczeniu prawnym?

  • Jak zwiększyć zaangażowanie i zmniejszyć rotację konsultantów w Contact Center?

Przedstawione trendy stanowią odpowiedzi dostawców na powyższe pytania. Możliwości jest wiele, ale, jak zawsze, ograniczenia finansowe, czasowe i organizacyjne powodują, iż priorytetyzacja zmian jest głównym zadaniem zarządzających Contact Centers.

 

5 trendów technologicznych dla Contact Centers  w najbliższych latach:

  • Chmura i SaaS

  • Wielokanałowość

  • Narzędzia analityczne

  • Identyfikacja klientów

  • Grywalizacja

„Czasy długoterminowego planowania funkcjonalności i zasobów Contact Center minęły bezpowrotnie. Contact Centers testować, ewoluować i dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań klientów i sytuacji rynkowej. Osiągnięcie tego, przy jednoczesnej kontroli kosztów, staje się kluczowym zadaniem zarządzających Contact Centers.”

Aleksander Wierciński
prezes zarządu CLUDO

Darmowy eBook można pobrać TUTAJ.