Integracja aplikacji w Contact Center

Wiele firm boryka się z problem integracji pomiędzy wieloma aplikacjami. Z jednej strony jest aplikacja agenta, która wyświetla i zapisuję informację dotyczące aktualnej rozmowy, z drugiej strony CRM klienta. Pomiędzy nimi jest jeszcze kilka mniejszych aplikacji. System Cludo Contact Center jest w stanie przejść przez cały proces biznesowy podnosząc tylko aplikację agenta, która zajmie się całą resztą.

Oferuje to prosta integracja systemu Cludo z wizualnym skrypterem Jacada umożliwiającym obsługę wielu oddzielnych rozwiązań i zaprojektowanie workflow pomiędzy nimi. W ten sposób łatwo można zautomatyzować ręczne procesy takie jak:

  • wyświetlenie skryptu rozmowy agenta
  • podnoszenie aplikacji ze wskazanymi parametrami
  • wywoływanie zewnętrznego API

W przypadku bardziej złożonych projektów do akcji wkracza zespół programistów Cludo, tworząc autorskie, spersonalizowane aplikacje lub skrypty dla klienta.

Niezależnie od stopnia skomplikowania WorkFlow rozwiązania Cludo gwarantują prostą automatyzację złożonych procesów biznesowych, poprawę satysfakcji oraz prosty system audytowania i raportowania.

 

Wyprzedź konkurencję wprowadzając swój system call center na nowy poziom.