WFM czyli jak znaleźć harmonijną równowagę między podażą i popytem

Każda firma musi dbać i zarządzać doświadczeniem swoich klientów. To, dość popularne ostatnio pojęcie, dotyczy wielu aspektów działalności firmy. My staramy się skupić na tym co jest według nas najcenniejszym zasobem firmy czyli na pracownikach.

Firma CLUDO realizuje projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pod nazwą „ Zbudowanie i wdrożenie systemu zarządzania czasem pracy konsultantów Call Center w modelu hostowanym”.

 

Jak często zadajecie sobie pytania: Skąd mam wziąć dane historyczne? Jak mogę automatycznie tworzyć grafiki? Jak mogę zwiększyć wydajność pracy konsultantów?  Jak mogę monitorować wykonanie pracy w czasie rzeczywistym i w każdym miejscu? Jak mogę podwyższyć zadowolenie z pracy moich konsultantów, aby nie odchodzili do innych firm? Jakie KPI wykorzystać do raportowania wyników? Czy muszę tracić tyle czasu na bezsensowną i manualną pracę? W poniższym artykule staramy się odpowiedzieć na większość pytań. Warto zapoznać się z tematyką WFM (workforce management), która zajmuje się optymalizacją pracy pracowników poprzez wzrost ich zadowolenia, wydajności i jakości pracy. Kluczem do wzrostu doświadczenia klienta z marką są więc Twoi pracownicy, a system tylko może w tym pomóc.

Artykuł powstał w ramach projektu edukacyjnego CZAS NA CCaaS i pełna jego wersja jest dostępna na portalu Forum Call Center.

Życzymy miłej lektury!