Czy to technologia wymusza zmianę zachowań klientów czy na odwrót?
Czy zmiana jeszcze bardziej przyspieszy czy też osiągniemy stabilizację?
Czy w przyszłości sposób komunikacji będzie definiowany przez wiek, status materialny a może filozofię życiową?
Aleksander Wierciński
Cludo CEO
Nie znamy odpowiedzi na te pytania, nie jesteśmy w stanie przewidzieć przyszłości, ale przecież wiemy jak do ciągłej zmiany adaptuje się świat przyrody.
Ten sposób to ciągłe testowanie nowych rozwiązań, eliminację nieudanych i pozostawienie tych co dały przewagę konkurencyjną. Jednym słowem ewolucja. W naszej misji ułatwiania obsługi klienta postanowiliśmy postawić na ewolucję jako sprawdzoną metodę przetrwania i rozwoju tak w środowisku naturalnym jak i biznesie.
CLUDO wdraża dopasowane rozwiązania Contact Center w modelu SaaS.
Dojrzałe systemy przeznaczone dla dużych Contact Center zwiększające sprzedaż, podnoszące jakość obsługi klienta oraz zwiększające wydajność konsultantów. Ale nasza rola nie kończy się na uruchomieniu rozwiązania. Prowadzimy ciągły i ustrukturyzowany proces analizy danych. Na podstawie wyników proponujemy naszym klientom ulepszenia systemu.
Naszym żywiołem jest usystematyzowana i mierzalna EWOLUCJA technologii i procesu obsługi Klienta.
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś ale wiesz że bez EWOLUCJI szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.
Nie czekaj. Skontaktuj się z nami!