Contact Center
Wdrażamy Genesys Cloud osadzony na AWS, Nubitalk na Microsoft Azure, OneContact na prywatnej chmurze CLUDO. Uzupełniamy rozwiązaniami wspierającymi: AI, Agent Scripting, Service Desk, Co-Browsing, WFM, QM oraz zintegrowanymi usługami telekomunikacyjnymi stworzonymi dla Call Center.
Kompleksowe rozwiązanie Contact Center osadzone na infrastrukturze AWS w modelu multi-tenant i mikro serwisów. Genesys Cloud jest platformą ciągłej innowacji, udostępnianej co tydzień i rozwijanej w podejściu najpierw API. Wybierz światowego lidera CCaaS oraz doświadczenie CLUDO i wyprzedź konkurencję wprowadzając swój system call center na nowy poziom.
Ulokowane na infrastrukturze CLUDO Private Cloud, rozwiązanie OneContact CC firmy Collab, przeznaczone jest dla dużych, wielokanałowych, contact center ze znaczącymi potrzebami integracji i dopasowania, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i ciągłego rozwoju chmury.
Nubitalk to system Contact Center sygnowany przez Collab. Jest to rozwiązanie, które w jednym interfejsie integruje wiele kanałów komunikacji (głos, wideo, czat, e-mail i media społecznościowe).
Surfly to wiodąca na rynku technologia do zdalnej współpracy i co-browsingu, która pozwala łączyć się z klientami przez ich przeglądarkę bez konieczności instalowania żadnego oprogramowania.
Atmosfera ITSM to system IT Service Management stworzony i rozwijany przez firmę Euvic. Umożliwia optymalizację procesów biznesowych oraz obsługę odbiorców usług IT.