Contact Center
Wdrażamy Genesys Cloud osadzony na AWS, Nubitalk na Microsoft Azure, OneContact na prywatnej chmurze CLUDO. Uzupełniamy rozwiązaniami wspierającymi: AI, Agent Scripting, Service Desk, Co-Browsing, WFM, QM oraz zintegrowanymi usługami telekomunikacyjnymi stworzonymi dla Call Center.
Kompleksowe rozwiązanie Contact Center osadzone na infrastrukturze AWS w modelu multi-tenant i mikro serwisów. Genesys Cloud jest platformą ciągłej innowacji, udostępnianej co tydzień i rozwijanej w podejściu najpierw API. Wybierz światowego lidera CCaaS oraz doświadczenie CLUDO i wyprzedź konkurencję.
Ulokowane na infrastrukturze CLUDO Private Cloud, rozwiązanie OneContact CC firmy Collab, przeznaczone jest dla dużych, wielokanałowych, contact center ze znaczącymi potrzebami integracji i dopasowania, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i ciągłego rozwoju chmury.
Nubitalk to system Contact Center sygnowany przez Collab. Jest to rozwiązanie, które w jednym interfejsie integruje wiele kanałów komunikacji (głos, wideo, czat, e-mail i media społecznościowe).
Surfly to wiodąca na rynku technologia do zdalnej współpracy i co-browsingu, która pozwala łączyć się z klientami przez ich przeglądarkę bez konieczności instalowania żadnego oprogramowania.
Atmosfera ITSM to system IT Service Management stworzony i rozwijany przez firmę Euvic. Umożliwia optymalizację procesów biznesowych oraz obsługę odbiorców usług IT.