Pierwsze wdrożenie – pierwsze referencje

W IV kwartale 2012 r. specjaliści Cludo dokonali pierwszego wdrożenia hostowanego systemu Contact Center dla firmy RAF Integration Services Sp. z o.o. Dziś klient jest zadowolony z tego rozwiązania.


Wdrożenie systemu hosted contact center nastąpiło w oparciu o zaawansowaną platformę Cludo oraz IP PBXa klasy Unified Communication. Oba systemy zostały uruchomione w modelu hostowanym.

 

Dzięki ofercie Cludo Klient uniknął konieczności ponoszenia wysokich nakładów inwestycyjnych związanych z zakupem systemu contact center oraz PBXa, a elastyczny cennik miesięcznych opłat abonamentowych pozwolił na pokrywanie kosztów usługi z bieżących przychodów.

 

Długoterminową korzyścią dla firmy RAF jest możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości stanowisk oraz zmiany rodzajów kanałów kontaktu (głos – outbound/ inbound, mail, czat, video itd.) w zależności od aktualnych potrzeb biznesowych.

 

Proces wdrożenia trwał dwa tygodnie. Wszystkie etapy działań przebiegły zgodnie z planem. „Na uwagę zasługuje szybkość reakcji pracowników Cludo na każdym etapie realizacji projektu oraz profesjonalne doradztwo podczas realizacji wdrożenia systemu Contact Center“ – pisze w liście referencyjnym Monika Antoszewska, Prezes Zarządu RAF Integration Services.
Obecnie, zarówno platforma Cludo Contact Center jak i IP PBX, spełniają oczekiwania klienta zarówno od strony funkcjonalnej, stabilności rozwiązania jak i jakości rozmów.

 

Contact center „w chmurze“ jest nadal nowością na rynku, wykorzystywaną jedynie przez nieliczne firmy. Nie dostrzega się jeszcze w pełni zalet tego rozwiązania, które jest szansą dla przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć efektywność działania call center, a jednocześnie zoptymalizować koszty prowadzonej działalności.