Cludo Blog

Kontrola jakości w Call Center – 15 prostych praktyk

Kontrola jakości w call center ma na celu poprawę doświadczenia klienta i dążenie do zapewnienia mu satysfakcji. Te organizacje, które […]
13 sierpnia 2018

Reklamacja a lojalność klienta – czy Fuck Up można przekuć w szansę?

Reklamacja a lojalność klienta to z pozoru dwie sprzeczności. „Nie popełnia błędów ten kto nic nie robi”, dlatego ten artykuł […]
10 sierpnia 2018

Sztuczna inteligencja w Contact Center

Sztuczna inteligencja opanowuje świat. Coraz więcej firm próbuje wykorzystać potęgę Big Data oraz Machine Learningu w swojej działalności. Tymczasem Contact […]
31 lipca 2018

Programy rozwojowe w contact center a wyzwania w organizacji

Świat, w którym żyjemy jest pełen dynamicznych zmian. Każdego dnia w głowach ludzi na całym świecie powstają pomysły na ulepszenia […]
24 lipca 2018

Wszystko, co musisz wiedzieć o video contact center

Video contact center daje dużo możliwości, ale jest także sporym wyzwaniem na poziomie kompetencji i technologii. Jak wykorzystać go do […]
20 lipca 2018

Praca w contact center to zajęcie na chwilę? Nic bardziej mylnego! Wywiad z Iwoną Bogdanov

Iwona Bogdanov – ekspertka Akademii Contact Center, współwłaścicielka i Dyrektor Zarządzająca w Idea Call Center. Zarówno na nasze spotkanie, jak […]
18 lipca 2018