Cludo Blog

10 sprawdzonych technik jak angażować uczestników szkolenia

Coraz więcej firm stawia na rozwój swoich pracowników. Jedną z najbardziej popularnych metod doskonalenia umiejętności są szkolenia. Niektórzy mają za […]
04 czerwca 2018

Oprogramowanie Call Center: Multichannel na pierwszym planie

Oprogramowanie call center obsługujące tylko połączenia głosowe już nie wystarcza ani do skutecznej sprzedaży ani do satysfakcjonującej obsługi klienta. Mimo, że […]
30 maja 2018

Telesprzedaż a infolinia, czyli odpowiedni konsultant we właściwym miejscu

Centra kontaktowe poza rozróżnieniem na in-house i outsourcingowe, podzielić można na te sprzedażowe i zajmujące się obsługą klienta. Kompetencje jakie […]
29 maja 2018

Poprawa wyników – jak ważna jest strategia i wskaźniki w call center

Chyba nie ma na świecie przedsiębiorstwa, które nie dąży do zwiększania efektów własnych działań. Jakie praktyki stosują call center i […]
24 maja 2018

Dobre pierwsze wrażenie w relacjach biznesowych

W ciągu pierwszych kilku sekund od momentu, kiedy zobaczysz lub usłyszysz kogoś po raz pierwszy, wyrabiasz sobie o nim opinię. […]
15 maja 2018

Głos wizytówką konsultanta – jak go wykorzystywać i o niego dbać?

Głos jest Twoją kartą przetargową. To Twój środek do sprzedażowego celu. Jednak niewłaściwie używany, może okazać się Twoim wrogiem. Jak […]
10 maja 2018