Cludo Blog

Storytelling w pracy konsultanta contact center

Umiejętność dzielenia się historiami przydaje się nie tylko podczas prezentacji, wykładu, czy opowiadania bajek swoim dzieciom, jest bardzo cenna także […]
10 lipca 2018

Dostawca systemu contact center – jak podjąć dobrą decyzję?

Chcesz wdrożyć nowy kanał komunikacji z klientem? Potrzebujesz systemu contact center? A może znasz tę branżę od podszewki, ale Twój […]
05 lipca 2018

Przyszłość call center – 9 faktów, które warto znać już teraz

Jak będzie wyglądać przyszłość call center? To pytanie zadaje sobie dzisiaj coraz więcej przedsiębiorców. Rozwój centrów telefonicznych leży na sercu […]
03 lipca 2018

Kultura organizacyjna a efektywność zespołu contact center

Szczególne miejsce w przygotowywaniu strategii contact center powinna zająć kultura organizacyjna. Przekłada się ona nie tylko na atmosferę w danej […]
26 czerwca 2018

Wskaźniki w contact center, czyli jaki sposób mierzyć to co we współpracy najważniejsze

Zgodnie z cytatem – „Możesz zarządzać tylko tym, co możesz zmierzyć.”, dobierz wskaźniki w contact center, które ułatwią Ci Twoją […]
18 czerwca 2018

Zmora czy inspiracja – czym dla managera są wskaźniki contact center?

Jeśli jesteś managerem contact center i w Twoich myślach krążą wciąż raporty, tabele w Exelu, dashboardy i KPIe – wiedz, […]
13 czerwca 2018