Cludo Blog

Wskaźniki a doskonalenie procesów i zarządzanie wydajnością call center

Zarządzanie firmą to w dużej mierze decyzje. Ich podejmowanie wiąże się ze sporą odpowiedzialnością, a niekiedy urasta do rangi sztuki. […]
08 maja 2018

Pokonaj kryzys w contact center

Problemy przychodzą niespodziewanie. Tsunami poprzedzone jest szybkim obniżeniem poziomu wody o 1-4 metry, które trwa od kilku do kilkunastu minut. […]
27 kwietnia 2018

Jak działać skuteczniej – poradnik dla konsultanta contact center

Storytelling, działanie przez zaskoczenie, wybitna znajomość oferowanych produktów i usług. Metod na pozyskanie klienta jest tyle, ilu konsultantów. Pewnie czytałeś […]
25 kwietnia 2018

Biznes oparty o jakość – rozmowa z Aleksandrem Wiercińskim

Dla jednych podstawą biznesu jest odpowiednia misja i wizja firmy spójna z jej wartościami, dla innych kultura organizacyjna, dla trzecich […]
20 kwietnia 2018

Kto posiada realny wpływ na sukces, czyli zarządzanie contact center

Nie będzie wielkim odkryciem, jeśli powiemy, że zarządzanie contact center to tak naprawdę zarządzanie ludźmi. To zdanie zyskuje na znaczeniu, […]
17 kwietnia 2018

Omnichannel w contact center – co daje klientowi?

O omnichannel zwykło się rozmawiać w kontekście nowego podejścia do biznesu, umiejscawiając to podejście gdzieś pomiędzy marketingiem, sprzedażą a nowymi […]
12 kwietnia 2018