Cludo Blog

CEO – co zaprząta mu myśli i jak najlepiej się z nim komunikować

Zależy Ci na poprawie komunikacji z Twoim przełożonym? Chcesz lepiej zrozumieć decyzje i podejście CEO? Dążysz do polepszenia Waszej współpracy? […]
20 marca 2018

Jak stworzyć dokument RFP dla contact center?

Dokument RFP (zapytanie ofertowe) to narzędzie, które wspiera prowadzenie przetargów. Sposób przygotowania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, w dużym stopniu jest […]
15 marca 2018

Czy strategia contact center jest potrzebna?

Contact center to organizacje o własnych, unikalnych celach. Tak naprawdę wszystko sprowadza się do usatysfakcjonowania odbiorcy i zapewnienia wysokiej jakości […]
13 marca 2018

10 kluczowych KPI niezbędnych w każdym call center

Z pewnością większość call center posiada strategię. Każda strategia określa cel. Cel powinien być mierzalny. Wykonanie pomiarów ułatwiają wskaźniki efektywności. […]
09 marca 2018

Jakie cechy musi posiadać agent, aby mógł awansować na managera?

Praca w contact center to dla wielu osób pierwsze doświadczenie zawodowe. Bywa, że to chwilowe zajęcie jest doskonałą trampoliną do […]
06 marca 2018

Zadawanie pytań w procesie sprzedażowym

Zadawanie pytań to jedna z najważniejszych umiejętności sprzedawcy. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Dzięki nim agent może nie tylko zgromadzić informację […]
01 marca 2018