Cludo Blog

Omnichannel w contact center – co daje klientowi?

O omnichannel zwykło się rozmawiać w kontekście nowego podejścia do biznesu, umiejscawiając to podejście gdzieś pomiędzy marketingiem, sprzedażą a nowymi […]
12 kwietnia 2018

Czy pytania otwarte sprzedają lepiej niż pytania zamknięte?

Czy należy zadawać pytania? Czy pytania pomagają w procesie sprzedaży? Czy pytania otwarte są dobre, a pytania zamknięte są złe? […]
10 kwietnia 2018

Przestrzeń do działania jako motywator dla pracowników – wywiad z Anną Szawro

Anna Szawro jest dyrektorem w firmie ubezpieczeniowej, gdzie odpowiada za zespół contact center liczący ok 2 000 osób. Ma 17-letnie […]
05 kwietnia 2018

Jak tworzyć harmonogramy, które zaspokajają potrzeby klientów i pracowników

Odpowiednia organizacja to podstawa dobrze funkcjonującego contact center. Dziesiątki agentów, którzy pracują nad różnymi projektami, w często modyfikowanym grafików wymagają […]
03 kwietnia 2018

Jak utrzymywać zaangażowanie pracowników contact center?

Zaangażowanie pracowników przekłada się na efekty ich pracy i atmosferę w zespole. Dynamiczne i pracowite teamy contact center są gwarantem […]
29 marca 2018

7 czynników, które wpływają na opinię klienta i wyniki sprzedaży

Co sprawia, że klient chętnie podpisuje umowę, a innym razem kiedy prezentujesz mu świetną ofertę, od razu odmawia? Co wpływa […]
26 marca 2018