Cennik call center czyli 7 rzeczy, na które zwrócić uwagę

Analizując cennik call center często zastanawiamy się czy lepiej posiadać własne centrum…

metoda kontrola jakości w call center

Kontrola jakości w Call Center – 15 prostych praktyk

Kontrola jakości w call center ma na celu poprawę doświadczenia klienta i dążenie do zapewnienia mu…

reklamacja a lojalność klienta czy fuck up można przekuć w szansę

Reklamacja a lojalność klienta – czy Fuck Up można przekuć w szansę?

Reklamacja a lojalność klienta to z pozoru dwie sprzeczności. „Nie popełnia błędów ten kto nic nie…

Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja w Contact Center

Sztuczna inteligencja opanowuje świat. Coraz więcej firm próbuje wykorzystać potęgę Big Data oraz…

Programy rozwojowe

Programy rozwojowe w contact center a wyzwania w organizacji

Świat, w którym żyjemy jest pełen dynamicznych zmian. Każdego dnia w głowach ludzi na całym świecie…

video contact center

Wszystko, co musisz wiedzieć o video contact center

Video contact center daje dużo możliwości, ale jest także sporym wyzwaniem na poziomie kompetencji…

praca

Praca w contact center to zajęcie na chwilę? Nic bardziej mylnego! Wywiad z Iwoną Bogdanov

Iwona Bogdanov – ekspertka Akademii Contact Center, współwłaścicielka i Dyrektor Zarządzająca w…

Contact center

Myślisz o wprowadzeniu contact center w swojej firmie? Zanim zaczniesz działać, przeczytaj

Prowadzisz firmę i rozważasz uruchomienie nowego kanału kontaktu z klientem? Myślisz o własnym…

Rozmowy video

Sztuka prowadzenia rozmowy video

Rozmowy video już nie kojarzą się jedynie z przyszłością, bajkowym światem Jetsonów i czymś tak…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!