voicebot dla nfz

VoiceBot pomaga walczyć z wirusem!

Firmy Yosh.AI, Genesys oraz Cludo uruchomiły dla Ministerstwa Cyfryzacji oraz NFZ, opartego na…

praca zdalna w contact center telefon

Praca zdalna w contact center – jak to wszystko poukładać?

Wiele firm z branży contact center w ostatnim czasie przeniosło pracowników działających lokalnie w…

Jak przestawić się na pracę zdalną?

Z dnia na dzień wszyscy stanęliśmy przed wyzwaniem odnalezienia się w nowej rzeczywistości. Przed…

Jak sprawić, aby pracownicy poczuli się jak na wakacjach?

„Wyposażyliśmy biuro w stół do ping-ponga, ale pracownicy nadal są zestresowani.” „Wprowadziliśmy…

7 pytań, które skutecznie zamykają sprzedaż

Sprzedaż jest procesem, który składa się z kliku etapów. Ostatni etap to zamknięcie rozmowy. Wydaje…

coaching bezpośredni

Coaching bezpośredni czy zdalny – który będzie najlepszy dla Ciebie?

Korzyści płynących z korzystania z coachingu w firmie jest mnóstwo. Jest to idealne rozwiązanie,…

Co powinno się znaleźć w efektywnym systemie motywacyjnym?

Zaczynasz dostrzegać, że pracownicy z dnia na dzień tracą zapał do pracy. Pierwotnie wydaje Ci się,…

7 zagrożeń wynikających z outsourcingu call center

Outsourcing to dla sporej części firm niezwykle atrakcyjne rozwiązanie. Jego główną zaletą są…

Rozmowa z klientem – jakich zwrotów nie używać?

Na efektywność pracownika biura obsługi klienta wpływa wiele czynników. Informacje najlepiej…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!