18 stycznia 2017
Nagrywanie rozmów jako integralny element systemu Contact Center
Do każdego klasycznego systemu call center można znaleźć rozwiązanie nagrywające rozmowy lub…
10 stycznia 2017
Jak automatycznie wgrywać rekordy na calling listę z CRMu?
System Cludo umożliwia integrację z systemem CRM za pomocą dwóch mechanizmów - CWS oraz LWS. Są to…
3 stycznia 2017
Predictive Dialer – jakie parametry pozwolą zmaksymalizować wydajność systemu Contact Center?
Predictive Dialer powinien pozwalać na : Płynną kontrolę stopnia naddzwaniania i stały jego…
14 grudnia 2016
IVR – jak samodzielne zarządzać scenariuszami
Zintegrowane środowisko do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, w którym możemy w prosty…
13 marca 2015
5 sposobów jak optymalizować pracę konsultantów call center – pobierz darmowy eBook!
Zważywszy, że 70%-90% wydatków Contact Center stanowią koszty pracownicze, optymalne zarządzanie…
13 marca 2015
CLUDO Workforce Management w modelu CCaaS – pobierz broszurę!
CLUDO Workforce Management w modelu CCaaS pozwala na automatyczne generowanie optymalnego grafiku…
11 marca 2015
WFM czyli jak znaleźć harmonijną równowagę między podażą i popytem
Każda firma musi dbać i zarządzać doświadczeniem swoich klientów. To, dość popularne ostatnio…
6 marca 2015
CLUDO wprowadza pierwsze w Polsce rozwiązanie WORKFORCE MANAGEMENT w modelu CCaaS – Informacja prasowa
CLUDO Sp. z o.o., wiodący dostawca rozwiązań dla Call i Contact Centers dostarczanych w modelu…
6 marca 2015
CCaaS by CLUDO – wspólny projekt z callcenternews.pl
Czy wszyscy znacie pojęcie CCaaS? O tym i o wielu innych ciekawych zagadnieniach możecie się…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.