Cludo Blog

CLUDO Workforce Management w modelu CCaaS – pobierz broszurę!

CLUDO Workforce Management w modelu CCaaS pozwala na automatyczne generowanie optymalnego grafiku konsultantów, co podnosi zadowolenie klientów i zmniejsza koszty, […]
13 marca 2015

WFM czyli jak znaleźć harmonijną równowagę między podażą i popytem

Każda firma musi dbać i zarządzać doświadczeniem swoich klientów. To, dość popularne ostatnio pojęcie, dotyczy wielu aspektów działalności firmy. My […]
11 marca 2015

CLUDO wprowadza pierwsze w Polsce rozwiązanie WORKFORCE MANAGEMENT w modelu CCaaS – Informacja prasowa

CLUDO Sp. z o.o., wiodący dostawca rozwiązań dla Call i Contact Centers dostarczanych w modelu CCaaS poszerza portfolio składające się z wielokanałowego […]
06 marca 2015

CCaaS by CLUDO – wspólny projekt z callcenternews.pl

Czy wszyscy znacie pojęcie CCaaS? O tym i o wielu innych ciekawych zagadnieniach możecie się dowiedzieć z lektury CCaaS by […]
06 marca 2015

Darmowy eBook: TRENDY dla Contact Centers

CLUDO Sp. z o.o., dostawca światowej klasy rozwiązań dla Contact Centers w modelu CCaaS, prognozuje trendy technologiczne przed jakimi stoi […]
06 marca 2015

CLUDO razem z Fundacją Forum Call Center uruchamia projekt edukacyjny CZAS NA CCaaS

CLUDO razem z Fundacją Forum Call Center uruchamia projekt edukacyjny CZAS na CCaaS. Celem projektu jest promocja rozwiązań CCaaS w […]
02 marca 2015