Kiedy Klient pokocha Twoja firmę?

Wysoka jakość obsługi klienta jest dziś podstawą udanego biznesu, a to wymaga elastycznego podejścia i możliwości wprowadzania szybkich zmian w systemach do tego służących. Zmiany mogą wynikać z działań marketingu danej firmy w postaci promocji lub trendów okresowych objawiających się wzmożonym zainteresowaniem na usługi i produkty. Zakres i wielkość takich pików trudno przewidzieć na etapie definiowania projektu.

Oprócz elastycznego systemu, który będzie potrafił obsłużyć zwiększoną liczbę interakcji potrzebujemy do tego także ludzi. Ludzi, którzy będą potrafili obsłużyć właśnie te dodatkowe zapytania od klientów.

W większości systemów onsite dodanie nowych loginów do systemu wiąże się z rozbudową całego systemu contact center i pozyskaniem nowych drogich licencji. Licencji nie tylko na login agenta, ale także na rozbudowę kanału, funkcjonalności i miejsca na serwerach. Te wszystkie prace muszą być zlecone do IT, muszą być wycenione, muszą przejść proces zakupowy, a na końcu jeszcze zostać wdrożone. W tym czasie już skończy się pik związany z ruchem, a biznes zostanie z niezadowolonymi klientami, którzy chcą odejść.

Czy w związku z tym nie lepszy jest system gdzie Ty jako osoba decyzyjna po stronie biznesu samodzielnie tworzysz konta dla nowych pracowników Twojego call center? Operacja taka trwa to krócej niż wypicie filiżanki kawy. Z góry wiadomo ile będzie kosztowało takie stanowisko, a opłata będzie naliczona za maksymalną liczbę zalogowanych jednocześnie pracowników do systemu.