Wznieś swoje contact center na wyższy poziom

Zamiast wielu narzędzi – jeden system contact center. Zamiast produktu, który odpowiada Twoim aktualnym potrzebom – produkt i usługa, która rozwija się z Twoim biznesem. Contact Center to branża na styku technologii  i obsługi klienta. Dlatego warto inwestować w rozwiązania, które wpływają na jakość i komfort, zarówno Twojego klienta, jak i Twoich pracowników.

 

Jeden system contact center – wiele możliwości

Pewnie nie raz zdarzyło Ci się mieć pootwieranych tak dużo okien w wyszukiwarce, że zacząłeś/aś gubić się w gąszczu informacji. Twoja uwaga była rozproszona i skupiona na tylu rzeczach jednocześnie, że łatwo stracić z oczu cel – sprawnie wykonać analizę, przygotować prognozy i zarządzać kampaniami. Perspektywa kierowania contact center za pomocą jednego systemu zsynchronizowanego z bazą danych, w dodatku dostępnego z każdego miejsca i komputera, to nie nierealne marzenie, a rozwiązanie, które w krótkim czasie możesz mieć w swojej firmie.

 

Jak do wszystkiego to do niczego?

Powiedzenie, że „jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego” w branży contact center nie ma zastosowania.  Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele.  Są nimi na przykład zmieniające się potrzeby klientów i pracowników. Klienci oczekują obsługi za pomocą preferowanych przez nich kanałów oraz jak największej dostępności ze strony firm.  Natomiast pracownicy chcą mieć możliwość wyboru,  wykonywać powierzone im obowiązki z dowolnego miejsca w dowolnym czasie. Taka elastyczność ze strony firm pozwala osiągnąć status quo pomiędzy  potrzebami jednych i drugich.

Drugim kluczowym powodem jest to, że w przypadku contact center nie warto mnożyć bytów.  Wyobraźmy sobie  codzienną sytuację. Agent contact center obsługuje klientów za pomocą kilku kanałów.  Nie dysponuje przy tym jednym wspólnym pulpitem łączącym w sobie:  dane o kliencie, informacje o połączeniu i ofercie. W rezultacie  musi się przelogować pomiędzy systemami.  W dynamicznej codzienności contact center nie ma na to przestrzeni. Elastyczność, wygodę użytkowania i ciągły rozwój może zapewnić tylko kompleksowy system contact center w chmurze.

 

System contact center = jeden interfejs, wiele kanałów

W Cludo wdrażamy Nubitalk, czyli system contact center sygnowany przez Collab. Jest to rozwiązanie, które w jednym interfejsie integruje wiele kanałów komunikacji (głos, wideo, czat, e-mail i media społecznościowe). Nubitalk to jednocześnie proste i bardzo zaawansowane funkcjonalnie rozwiązanie wielokanałowej (omni-channel) i zintegrowanej (unified communications) komunikacji.

 

Propozycja dla dużych graczy

Ulokowane w infrastrukturze CLUDO Private Cloud, rozwiązanie OneContact CC, przeznaczone jest dla dużych, wielokanałowych contact center. Zintegrowany ekosystem OneContact firmy Collab dąży do poprawy jakości obsługi klienta i skuteczności działań sprzedażowych contact center, optymalizując przy tym koszty. Jeśli Twoje centrum kontaktowe potrzebuje integracji i dopasowania systemu, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i ciągłego rozwoju chmury – to właśnie znalazłeś/aś rozwiązanie dla siebie.

 

Światowy lider CCaaS  i doświadczenie CLUDO

Ciągły rozwój, aktualizacje udostępniane co tydzień oraz system w oparciu o niezawodną łączność pomiędzy aplikacjami, których potrzebujesz – to wszystko zapewnia platforma Genesys Cloud. Rozwiązanie oferuje łatwy w obsłudze IVR, boty głosowe i chatboty, a także kanały digital (email, sms, social media).  Wspiera obsługę klienta poprzez co-browsing, call back oraz zintegrowaną historię interakcji klienta.

System contact center a integracja z CRM

Jednym z kluczowych narzędzi w contact center  jest CRM.  Powinien on łączyć w sobie  nie tylko bezpieczeństwo przechowywania danych i prosty w użytkowaniu interfejs, ale również możliwość synchronizacji go z różnymi systemami.  Jeśli planujesz zmienić swój dotychczasowy CRM rozważ kandydaturę: Salesforce, MS Dynamics, Sugar CRM oraz Zen Desk.

W przypadku kiedy, jesteś już szczęśliwym posiadaczem jednej z wymienionych platform do zarządzania relacjami z klientami, sprawnie i szybko  możemy zintegrować go z systemem do zarządzania contact center, a następnie wzbogacić o funkcjonalności, których będziesz potrzebował/a.

Dlaczego synchronizacja z CRM jest taka ważna? Jedno miejsce to jeden panel do logowania. Proste użytkowanie narzędzia i pełna wiedza o kliencie to sprawniejsza i personalizowana obsługa. Kompleksowe informacje o interakcjach to łatwiejsze zarządzanie zespołem, krótsze szkolenia konsultantów i lepsza efektywność kampanii wychodzących.

Codziennie powstają nowe rozwiązania, aplikacje i funkcjonalności, które mogą mieć wpływ na rozwój Twojego biznesu. Nie rezygnuj z dobrodziejstwa nowych technologii, tylko dlatego, że już kiedyś zdecydowałeś/aś się  na zakup danego systemu contact center. Zastanów się, czy jest on wystarczający i dotrzymuje Ci kroku w biznesie. Poprzestanie na tym co znane w świecie, w którym wszystko wokół się zmienia, powoduje pozostanie w tyle.

Chatbot call center – dowiedz się więcej.