28 stycznia 2020
Co zrobić, gdy klient nie jest zainteresowany?
„Dziękuję, ale nie jestem zainteresowany” – to zdanie usłyszałeś/aś pewnie nie jeden raz podczas…
17 stycznia 2020
7 największych faux pas podczas telefonicznej rozmowy z klientem
Pozyskanie nowych klientów sprawia Ci trudności, podczas gdy Twoi koledzy z działu osiągają coraz…
30 listopada 2019
Chmura przyszłością Contact Center. Genesys i Cludo łączą siły.
Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich…
2 listopada 2019
Dedykowany opiekun klienta – czy takie rozwiązanie może poprawić opinię klientów o firmie?
Może się wydawać, że biuro obsługi klienta w każdej firmie działa podobnie. Wspólna przestrzeń,…
22 października 2019
Jakie umiejętności rozwijać, aby stać się lepszym telemarketerem
Amerykański przedsiębiorca i pisarz Jim Rohn mawiał: „Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie.…
12 października 2019
Dlaczego praca w call center jest świetnym startem do dalszej kariery?
Jesteś młoda/y, zdolna/y, ambitna/y. Pierwsze doświadczenie w pracy jest już za Tobą. Zastanawiasz…
2 października 2019
Co robić, gdy wyniki konsultantów spadają?
Praca każdego konsultanta sprowadza się do rozmów z klientami i osiągnięcia określonego celu…
2 września 2019
13 sprawdzonych trików wywierania wpływu w telesprzedaży
Jak zwiększyć szansę na skuteczną sprzedaż produktu? Czasami poszukujemy skomplikowanych i…
15 lipca 2019
Chatbot w call center – u progu wielkich zmian
U progu wielkich zmian czyli chatboty w call centerDla jednych są zwiastunem wielkiej…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.