Call Center może kosztować

Czy twoi Klienci używają nietypowych narzędzi komunikacji? Nie zostawaj w tyle i też zacznij ich…

stres u pracowników

10 czynników, które wywołują stres u pracowników call center

Dla jednych praca w call center to sposób na wejście na rynek pracy. Dla drugich sposób na…

jak chwalić pracowników

Jak chwalić pracowników i dlaczego to takie ważne?

Pochwały mają tyle samo zwolenników, co przeciwników. Dla jednych jest to świetne narzędzie…

ochrona danych osobowych w call center

Jak zabezpieczyć dane osobowe u outsourcera Call Center

Co zrobić, aby twoje dane były bezpieczne u outsourcera? T-Mobile wydał własnie specjalne…

stres w call center

Stres w call center – skąd się bierze i jak go pokonać

Gdyby zapytać przypadkowego przechodnia na ulicy, z czym kojarzy mu się praca konsultanta call…

rotacja pracowników się nie opłaca

Rotacja pracowników się nie opłaca

Rotacja pracowników to jeden z kluczowych problemów w Twoim call center? Wydawać by się mogło, że…

jak pytać, żeby uzyskać odpowiedź

Jak pytać, żeby uzyskać odpowiedź? – 10 rad dla konsultantów

Rozmowę z klientem trzeba potraktować jak długo wyczekiwane spotkanie. Odpowiednie przygotowanie,…

wdrozenie systemu contact center - pytania przed podpisaniem umowy

Wdrożenie systemu contact center w chmurze – o co pytać dostawcę

Jeżeli nie dałeś się zniechęcić niesłusznie rozpowszechnianym mitom, zdecydowałeś się na wdrożenie…

człowiek patrzy na chmurę elastyczność usługi chmurowej

Czy elastyczność usługi chmurowej to mit?

Podobnie jak wokół całego fenomenu chmury pojawił się ogrom mitów, tak również zjawisko jej…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!