11 września 2017
7 kompetencji, które powinien posiadać konsultant Contact Center
Jakie kompetencje powinien posiadać konsultant contact center? Właściwa odpowiedź na powyższe…
31 sierpnia 2017
4 ponadczasowe trendy Call Center
Czy można wskazać ponadczasowe trendy call center? Mimo że od stworzenia pierwszego call center…
9 sierpnia 2017
Kilka sposobów jak komunikować się z różnymi generacjami odbiorców
Jak komunikować się z różnymi generacjami odbiorców? Nie jest dziś żadną tajemnicą, że na rynku…
2 sierpnia 2017
Oprogramowanie dla telemarketerów – na co zwrócić uwagę?
Wszystko ulega zmianom. Zmieniają się narzędzia, zmienia się technologia, zmienia się także klient,…
18 lipca 2017
Przedsiębiorca telemarketer czyli jak sprzedawać nauczycielom
Dziś rozmawiamy z Piotrem Sobolewskim, zarządzającym projektem kursów e-learningowych dla…
10 lipca 2017
Oprogramowanie do telemarketingu – co powinniśmy mierzyć?
Oprogramowanie do telemarketingu daje wiele możliwości. Jedną z nich jest pomiar skuteczności…
30 czerwca 2017
Kilka sposobów jak budować dobre relacje w Call Center
Jak budować dobre relacje w Call Center? Nie od dziś wiadomo, że lwia część pracowników call center…
28 czerwca 2017
Prosta metoda, dzięki której zmotywujesz pracowników Call Center
Czy krótkie, pięciominutowe spotkanie z drugą osobą może zwiększyć motywację pracowników Call…
21 czerwca 2017
5 sposobów jak skutecznie motywować pracowników Call Center
Jaka motywacja pracowników Call Center jest skuteczna? Istnieje bezpośrednia korelacja między…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.