Rynek usług w chmurze obliczeniowej rośnie w tempie 40 proc. rocznie

Rośnie światowy rynek cloud computingu, czyli mocy obliczeniowej oraz przestrzeni dyskowych do…

Cludo Sp. z o.o. członkiem Forum Call Center

Cludo Hosted Contact Center z dniem 23 stycznia br. dołączyło do grona członków Forum Call Center.……

Cludo obniża stawki za połączenia na numery komórkowe

Cludo, operator telekomunikacyjny i dostawca systemu Contact Center w chmurze, obniża stawki za…

Pierwsze wdrożenie – pierwsze referencje

W IV kwartale 2012 r. specjaliści Cludo dokonali pierwszego wdrożenia hostowanego systemu Contact…

System CLUDO Hosted Contact Center jest bezpieczny

Każdy element platformy Cludo Hosted Contact Center jest w pełni redundantny a platforma jest…

Reportaż video “Z małej chmury duży deszcz” autorstwa Cludo na Call Center GigaCon 2012

Zapraszamy do krótkiego  reportażu video z wykładu firmy partnerskiej Cludo podczas Call Center…

Za nami kolejna edycja Call Center GigaCon 2012

W dniu wczorajszym w hotelu Novotel Airport w Warszawie odbyła się kolejna edycja konferencji Call…

Cludo partnerem konferencji Call Center GigaCon

Już 3 grudnia br. w hotelu Novotel Airport w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji Call…

Hostowany PBX w ofercie CLUDO

W odpowiedzi na potrzeby Klientów CLUDO, wprowadziliśmy do oferty hostowaną wersję jednego z…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!