omnichannel w contact center

Omnichannel w contact center – co daje klientowi?

O omnichannel zwykło się rozmawiać w kontekście nowego podejścia do biznesu, umiejscawiając to…

pytania

Czy pytania otwarte sprzedają lepiej niż pytania zamknięte?

Czy należy zadawać pytania? Czy pytania pomagają w procesie sprzedaży? Czy pytania otwarte są…

Anna Szawro - wywiad

Przestrzeń do działania jako motywator dla pracowników – wywiad z Anną Szawro

Anna Szawro jest dyrektorem w firmie ubezpieczeniowej, gdzie odpowiada za zespół contact center…

jak tworzyć harmonogramy

Jak tworzyć harmonogramy, które zaspokajają potrzeby klientów i pracowników

Odpowiednia organizacja to podstawa dobrze funkcjonującego contact center. Dziesiątki agentów,…

zaangażowanie pracowników

Jak utrzymywać zaangażowanie pracowników contact center?

Zaangażowanie pracowników przekłada się na efekty ich pracy i atmosferę w zespole. Dynamiczne i…

wyniki sprzedaży

7 czynników, które wpływają na opinię klienta i wyniki sprzedaży

Co sprawia, że klient chętnie podpisuje umowę, a innym razem kiedy prezentujesz mu świetną ofertę,…

obciążenie pracą

Jak prognozować obciążenie pracą w CC?

Pracę w contact center można określić jako powtarzalną, ale taką w której dużo się dzieje. Ze…

ceo

CEO – co zaprząta mu myśli i jak najlepiej się z nim komunikować

Zależy Ci na poprawie komunikacji z Twoim przełożonym? Chcesz lepiej zrozumieć decyzje i podejście…

dokument rfp

Jak stworzyć dokument RFP dla contact center?

Dokument RFP (zapytanie ofertowe) to narzędzie, które wspiera prowadzenie przetargów. Sposób…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!