Cludo Blog

Jak pytać, żeby uzyskać odpowiedź? – 10 rad dla konsultantów

Rozmowę z klientem trzeba potraktować jak długo wyczekiwane spotkanie. Odpowiednie przygotowanie, zebranie danych o rozmówcy, pozytywne nastawienie oraz przeprowadzenie rozmowy […]
03 października 2017

Wdrożenie systemu contact center w chmurze – o co pytać dostawcę

Jeżeli nie dałeś się zniechęcić niesłusznie rozpowszechnianym mitom, zdecydowałeś się na wdrożenie systemu contact center w chmurze, wybrałeś zakres funkcjonalności oraz usługodawcę, […]
29 września 2017

Czy elastyczność usługi chmurowej to mit?

Podobnie jak wokół całego fenomenu chmury pojawił się ogrom mitów, tak również zjawisko jej elastyczności budzi liczne kontrowersje. Czym jest […]
21 września 2017

7 kompetencji, które powinien posiadać konsultant Contact Center

Jakie kompetencje powinien posiadać konsultant contact center? Właściwa odpowiedź na powyższe pytanie może oznaczać sukces lub porażkę prowadzonego projektu. W […]
11 września 2017

4 ponadczasowe trendy Call Center

Czy można wskazać ponadczasowe trendy call center? Mimo że od stworzenia pierwszego call center upłynęło już niemal pół wieku, pewne […]
31 sierpnia 2017

Kilka sposobów jak komunikować się z różnymi generacjami odbiorców

Jak komunikować się z różnymi generacjami odbiorców? Nie jest dziś żadną tajemnicą, że na rynku istnieje klika pokoleń konsumentów. Cechują […]
09 sierpnia 2017