Cludo Blog

Optymalizacja funkcji PBX – jak zrobić to dobrze?

Zapotrzebowanie na PBX w chmurze nieustannie rośnie. Wirtualne PBX są idealnym rozwiązaniem dla małych, średnich jak i dużych firm. PBX […]
25 maja 2017

Nowoczesny system call center – 5 porad optymalizacji pracy agentów

Nowoczesny system call center to oręż w ręku konsultanta. Konsultanta, który jest zawsze na pierwszej linii frontu klient – firma. W […]
23 maja 2017

Program Contact Center – najważniejsze funkcjonalności

Zastanawiasz się nad otwarciem własnego call center, ale nie do końca wiesz jakie funkcjonalności, które daje program contact center mogą […]
19 maja 2017

Program do telemarketingu – kilka rad jak znaleźć najlepszy!

Jak znaleźć najlepszy program do telemarketingu? Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci to trudne zadanie. Stwórz shortlistę dostępnych rozwiązań Stworzenie listy […]
17 maja 2017

Program Call Center, kilka sposobów na doskonałą obsługę klienta

Czy program call center może pomóc w zapewnieniu doskonałej obsługi klienta? Stosując przedstawione poniżej strategie działania w połączeniu z funkcjonalnościami jakie […]
15 maja 2017

Oprogramowanie Contact Center 8 narzędzi najlepszej obsługi klienta

Coraz więcej firm wykorzystujących oprogramowanie contact center stara się stworzyć kulturę organizacji, w której klient jest zawsze w centrum uwagi. […]
12 maja 2017