Cludo Blog
Oprogramowanie dla telemarketerów – na co zwrócić uwagę?
Wszystko ulega zmianom. Zmieniają się narzędzia, zmienia się technologia, zmienia się także klient, jego potrzeby i oczekiwania. Jak zatem powinno […]
Przedsiębiorca telemarketer czyli jak sprzedawać nauczycielom
Dziś rozmawiamy z Piotrem Sobolewskim, zarządzającym projektem kursów e-learningowych dla nauczycieli pracujących w przedszkolach. Cludo: Odpowiadasz za realizację projektu kursów […]
Oprogramowanie do telemarketingu – co powinniśmy mierzyć?
Oprogramowanie do telemarketingu daje wiele możliwości. Jedną z nich jest pomiar skuteczności działań telemarketingowych. Niezależnie od tego, czy mówimy o […]
Kilka sposobów jak budować dobre relacje w Call Center
Jak budować dobre relacje w Call Center? Nie od dziś wiadomo, że lwia część pracowników call center to ludzie młodzi. […]
Prosta metoda, dzięki której zmotywujesz pracowników Call Center
Czy krótkie, pięciominutowe spotkanie z drugą osobą może zwiększyć motywację pracowników Call Center? Według Adam Granta, profesora zarządzania na uniwersytecie […]
5 sposobów jak skutecznie motywować pracowników Call Center
Jaka motywacja pracowników Call Center jest skuteczna? Istnieje bezpośrednia korelacja między wydajnością Call Center a zadowoleniem agentów z wykonywanej pracy. […]