Cludo Blog

Team building, czyli jak zbudować zespół w call center

Jeżeli myślisz o założeniu call center, zapewne myślisz też o zbudowaniu zespołu (team building). Skoro tak, zacznij od budowania motywacji. […]
21 listopada 2017

Jak obniżyć koszty contact center i poprawić wynik?

To pytanie zadają sobie chyba wszyscy menadżerowie w branży call center. O ile sama branża ma się dobrze i z […]
17 listopada 2017

Czym jest coaching w Call Center

Nikt nie rodzi się agentem contact center. Zarówno początkujący, jak i zaawansowani konsultanci dążą do doskonałości. Czy istnieje sposób podnoszenia […]
14 listopada 2017

Jak działania Agentów Call Center oddziałują na klientów firmy

Mówi się, że ktoś kto nie pracował w call center nie zna życia… Jest w tym nieco prawdy, bo klientowi, […]
09 listopada 2017

Zasady uczenia dorosłych – porady dla uczniów i szkoleniowców

System edukacji działa tak samo od przeszło 200 lat.  Powstał na potrzeby gospodarki industrialnej i miał na celu wykształcenie dobrych poddanych […]
07 listopada 2017

Jak zarządzać własnym stresem? 5 kluczowych umiejętności

Stres. Można powiedzieć – demon naszych czasów. Niektórzy na samą myśl o nim ukryliby się głęboko w zaroślach albo uciekli […]
02 listopada 2017