Cludo Blog

Rozmowa według skryptu czy pełna wolność? Co działa lepiej?

Skrypt rozmowy to lektura obowiązkowa w pracy konsultanta contact center. Ten podręcznik zawiera wszystkie procedury i schematy, na podstawie których […]
19 grudnia 2017

Konsument 2020 – jak spełnić jego oczekiwania i potrzeby

Jaki będzie konsument 2020? Czy czeka nas radykalna zmiana, która będzie rewolucją? Takie pytania pojawiają się często i każdy udziela […]
14 grudnia 2017

Skuteczne strategie zarządzania czasem

Czas to pieniądz, szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy oczekuje się od nas szybkiej reakcji, dobrych rozwiązań i wykonanej pracy – […]
12 grudnia 2017

4 typy trudnych klientów – jak sobie z nimi radzić? Cz. I

Każdy z nas jest inny. Wiemy to doskonale, ale… warto tę mądrość przyswoić sobie raz na zawsze. Szczególnie kiedy typy […]
07 grudnia 2017

Jak skutecznie zamykać proces sprzedaży?

Dżentelmena można poznać po tym jak kończy, a nie jak zaczyna. Ze sprzedawcą jest podobnie. Jak więc właściwie zamknąć proces […]
05 grudnia 2017

10 sposobów rozwiązywania konfliktów w contact center

Konflikty w contact center, jak i w innych branżach, to rzecz nieunikniona. Tam gdzie ludzie mają do czynienia z ludźmi, […]
30 listopada 2017