Cludo Blog

Kilka sposobów jak komunikować się z różnymi generacjami odbiorców

Jak komunikować się z różnymi generacjami odbiorców? Nie jest dziś żadną tajemnicą, że na rynku istnieje klika pokoleń konsumentów. Cechują […]
09 sierpnia 2017

Oprogramowanie dla telemarketerów – na co zwrócić uwagę?

Wszystko ulega zmianom. Zmieniają się narzędzia, zmienia się technologia, zmienia się także klient, jego potrzeby i oczekiwania. Jak zatem powinno […]
02 sierpnia 2017

Przedsiębiorca telemarketer czyli jak sprzedawać nauczycielom

Dziś rozmawiamy z Piotrem Sobolewskim, zarządzającym projektem kursów e-learningowych dla nauczycieli pracujących w przedszkolach. Cludo: Odpowiadasz za realizację projektu kursów […]
18 lipca 2017

Oprogramowanie do telemarketingu – co powinniśmy mierzyć?

Oprogramowanie do telemarketingu daje wiele możliwości. Jedną z nich jest pomiar skuteczności działań telemarketingowych. Niezależnie od tego, czy mówimy o […]
10 lipca 2017

Kilka sposobów jak budować dobre relacje w Call Center

Jak budować dobre relacje w Call Center? Nie od dziś wiadomo, że lwia część pracowników call center to ludzie młodzi. […]
30 czerwca 2017

Prosta metoda, dzięki której zmotywujesz pracowników Call Center

Czy krótkie, pięciominutowe spotkanie z drugą osobą może zwiększyć motywację pracowników Call Center? Według Adam Granta, profesora zarządzania na uniwersytecie […]
28 czerwca 2017