monitorowanie jakości

Monitorowanie jakości – na co zwrócić uwagę?

Drużyna wskaźników KPI (ang. Key Performance Indicators) to najwięksi sprzymierzeńcy managera…

słuchać ze zrozumieniem

Jak słuchać ze zrozumieniem? Cz. I

"Klient ma zawsze rację", słowa wizjonera sprzedaży Harry'ego Gordon'a Selfridge'a od 100 lat są…

typy trudnych klientów cz.II.

4 typy trudnych klientów – jak sobie z nimi radzić? Cz. II

Jak przekonać do swojej oferty klienta, który jest wszystkowiedzący? Jakiej strategii użyć w…

jak działa contact center

Jak działa Contact Center

Contact center to miejsce, w którym ludzie kontaktują się z ludźmi. Taka w gruncie rzeczy mogłaby…

empatyczne słuchanie

13 porad jak empatycznie słuchać klienta

Pracujesz z klientem? Niezależnie od tego, czy masz do czynienia ze sprzedażą lub innym aspektem…

entuzjazm do pracy

Jak przywrócić entuzjazm do pracy w contact center?

Pamiętasz ten dzień, kiedy do pracy szedłeś z przyjemnością i nawet najtrudniejsze zdania nie…

priorytetowe cele contact center

Priorytetowe cele contact center – 7 obszarów głównych

W tym artykule omówimy priorytetowe cele contact center. Czas na rachunek sumienia. Czy Twoje…

jak słuchać aktywnie

Jak słuchać aktywnie? 15 praktycznych porad

Gdybyśmy mieli określić, który z ludzkich zmysłów wykonuje najwięcej pracy w call center, bez…

jak pokonać zmęczenie w pracy

Przestań wierzyć w kofeinę, czyli jak pokonać zmęczenie w pracy

Marzysz o łóżku i z trudem powstrzymujesz opadające powieki? Zadania mnożą się z prędkością…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!