wirtualne call center

Wirtualne Call Center – 10 powodów, dla których warto posiadać system w chmurze

Wirtualne call center działają dziś na wielu płaszczyznach równie dobrze co stacjonarne systemy…

kampania outbound w call center

Kampania outbound w call center – 5 elementów skutecznej strategii

Każda kampania outbound w call center powinna realizować założone cele. Czy to osiągnąć najwyższy…

PBX w chmurze

PBX w chmurze czy w modelu klasycznym?

PBX w chmurze pozwala  na zarządzanie interakcjami (nie tylko telefonicznymi) z klientami. Wieki…

wirtualne contact center

Wirtualne Contact Center to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu!

Outsourcować można właściwie wszystko, od pracowników, po maszyny, technologie i oczywiście…

integracja contact center z microsoft dynamics

Integracja Contact Center z Microsoft Dynamics 365

Czy integracja Contact Center z Microsoft Dynamics 365 to skomplikowana operacja? Cludo Contact…

zarządzanie skillami konsultantów w call center

Jakie korzyści daje samodzielne zarządzanie skillami konsultantów w Contact Center?

Zarządzanie skillami konsultantów to kolejny krok do podniesienia jakości obsługi klienta. Gdy…

contact center w chmurze

Contact Center w Chmurze – co warto wiedzieć?

Odpowiadając na pytanie co warto wiedzieć o usłudze Contact Center w chmurze zacznijmy od samej…

system wfm

System WFM dla Call Center – Jak wybrać ten, który będzie spełniał Twoje potrzeby?

Zastanawiasz się jaki wybrać system WFM dla call center? Każde call center ma zupełnie inne…

call center w chmurze

Call Center w Chmurze – najważniejsze zalety

Call Center w chmurze to oprogramowanie, które dostarcza nam zewnętrzna firma. Wszystko czego…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!