proces sprzedaży

Jak skutecznie zamykać proces sprzedaży?

Dżentelmena można poznać po tym jak kończy, a nie jak zaczyna. Ze sprzedawcą jest podobnie. Jak…

konflikty w contact center

10 sposobów rozwiązywania konfliktów w contact center

Konflikty w contact center, jak i w innych branżach, to rzecz nieunikniona. Tam gdzie ludzie mają…

zaufanie w contact center

Czy warto budować zaufanie w contact center?

Contact Center to pierwszy front. Obszar, na którym przedsiębiorstwa pokazują ludzką twarz.…

jak złagodzić stres klienta

Jak złagodzić stres klienta – 7 skutecznych strategii

Znowu klient był niezadowolony? Odreagował na Tobie trudny dzień? Zarzucił niekompetencje? Ten…

team building

Team building, czyli jak zbudować zespół w call center

Jeżeli myślisz o założeniu call center, zapewne myślisz też o zbudowaniu zespołu (team building).…

Jak-obniżyć-koszty-contact-center

Jak obniżyć koszty contact center i poprawić wynik?

To pytanie zadają sobie chyba wszyscy menadżerowie w branży call center. O ile sama branża ma się…

coaching

Czym jest coaching w Call Center

Nikt nie rodzi się agentem contact center. Zarówno początkujący, jak i zaawansowani konsultanci…

działania-agentów-call-center

Jak działania Agentów Call Center oddziałują na klientów firmy

Mówi się, że ktoś kto nie pracował w call center nie zna życia… Jest w tym nieco prawdy, bo…

zasady uczenia dorosłych

Zasady uczenia dorosłych – porady dla uczniów i szkoleniowców

System edukacji działa tak samo od przeszło 200 lat.  Powstał na potrzeby gospodarki industrialnej…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!