pbx

Optymalizacja funkcji PBX – jak zrobić to dobrze?

Zapotrzebowanie na PBX w chmurze nieustannie rośnie. Wirtualne PBX są idealnym rozwiązaniem dla…

nowoczesny system call center

Nowoczesny system call center – 5 porad optymalizacji pracy agentów

Nowoczesny system call center to oręż w ręku konsultanta. Konsultanta, który jest zawsze na…

program-contact-center

Program Contact Center – najważniejsze funkcjonalności

Zastanawiasz się nad otwarciem własnego call center, ale nie do końca wiesz jakie funkcjonalności,…

program do telematketingu cludo

Program do telemarketingu – kilka rad jak znaleźć najlepszy!

Jak znaleźć najlepszy program do telemarketingu? Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci to trudne…

program call center cludo

Program Call Center, kilka sposobów na doskonałą obsługę klienta

Czy program call center może pomóc w zapewnieniu doskonałej obsługi klienta? Stosując przedstawione…

oprogramowanie contact center

Oprogramowanie Contact Center 8 narzędzi najlepszej obsługi klienta

Coraz więcej firm wykorzystujących oprogramowanie contact center stara się stworzyć kulturę…

aht

AHT wskaźnik pomagający podnieść jakość obsługi klienta

Średni czas obsługi klienta (AHT) jest jednym z najważniejszych wskaźników w contact center.…

wirtualne call center

Wirtualne Call Center – 10 powodów, dla których warto posiadać system w chmurze

Wirtualne call center działają dziś na wielu płaszczyznach równie dobrze co stacjonarne systemy…

kampania outbound w call center

Kampania outbound w call center – 5 elementów skutecznej strategii

Każda kampania outbound w call center powinna realizować założone cele. Czy to osiągnąć najwyższy…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!