9 października 2018
Rekrutacja w contact center – jak pozyskiwać najlepszych?
Rekrutacja w contact center to jedno z największych wyzwań dla firmy. Niż demograficzny, „rynek…
1 października 2018
Jak odkrywać talenty pracowników call center
Utalentowani pracownicy to największy zasób firmy. Na nic się zdadzą kosztowne systemy, czy…
25 września 2018
Jakie umiejętności można zdobyć pracując w contact center?
Contact center to jedno z pierwszych miejsc, w którym wiele młodych ludzi zaczyna pisać swoją…
18 września 2018
Jak osiągać lepsze wyniki w sprzedaży radzi Agnieszka Grostal
Agnieszka Grostal od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą. Swoje doświadczenie zdobywała na…
6 września 2018
7 porad, jak zainspirować pracownika call center
Jak zainspirować pracownika call center to pytanie, które coraz częściej zaprząta głowę osób…
31 sierpnia 2018
Innowacyjne metody rekrutacji w call center
Czy stosujesz innowacyjne metody rekrutacji w call center? Czy Twoja firma pragnie zatrudniać…
24 sierpnia 2018
Jak radzić sobie z trudnym klientem w call center?
Jak radzić sobie z trudnym klientem? Przedstawiamy 5 sposobów na rozwiązanie tego problemu. W…
21 sierpnia 2018
Cennik call center czyli 7 rzeczy, na które zwrócić uwagę
Analizując cennik call center często zastanawiamy się czy lepiej posiadać własne centrum…
13 sierpnia 2018
Kontrola jakości w Call Center – 15 prostych praktyk
Kontrola jakości w call center ma na celu poprawę doświadczenia klienta i dążenie do zapewnienia mu…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.