rekrutacja-w-contact-center

Rekrutacja w contact center – jak pozyskiwać najlepszych?

Rekrutacja w contact center to jedno z największych wyzwań dla firmy. Niż demograficzny, „rynek…

Jak odkrywać talenty pracowników call center i contact center

Jak odkrywać talenty pracowników call center

Utalentowani pracownicy to największy zasób firmy. Na nic się zdadzą kosztowne systemy, czy…

Jakie umiejętności można zdobyć pracując w contact center lub call center

Jakie umiejętności można zdobyć pracując w contact center?

Contact center to jedno z pierwszych miejsc, w którym wiele młodych ludzi zaczyna pisać swoją…

Jak osiągać lepsze wyniki w sprzedaży i reklamacji

Jak osiągać lepsze wyniki w sprzedaży radzi Agnieszka Grostal

Agnieszka Grostal od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą. Swoje doświadczenie zdobywała na…

jak inspirować pracownika call center i contact center

7 porad, jak zainspirować pracownika call center

Jak zainspirować pracownika call center to pytanie, które coraz częściej zaprząta głowę osób…

iinnowacyjne metody rekrutacji w call center

Innowacyjne metody rekrutacji w call center

Czy stosujesz innowacyjne metody rekrutacji w call center? Czy Twoja firma pragnie zatrudniać…

jak radzic sobie z trudnym klientem w call center

Jak radzić sobie z trudnym klientem w call center?

Jak radzić sobie z trudnym klientem? Przedstawiamy 5 sposobów na rozwiązanie tego problemu. W…

Cennik call center czyli 7 rzeczy, na które zwrócić uwagę

Analizując cennik call center często zastanawiamy się czy lepiej posiadać własne centrum…

metoda kontrola jakości w call center

Kontrola jakości w Call Center – 15 prostych praktyk

Kontrola jakości w call center ma na celu poprawę doświadczenia klienta i dążenie do zapewnienia mu…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!