Cludo Blog

Jak skutecznie zamykać proces sprzedaży?

Dżentelmena można poznać po tym jak kończy, a nie jak zaczyna. Ze sprzedawcą jest podobnie. Jak więc właściwie zamknąć proces […]
05 grudnia 2017

10 sposobów rozwiązywania konfliktów w contact center

Konflikty w contact center, jak i w innych branżach, to rzecz nieunikniona. Tam gdzie ludzie mają do czynienia z ludźmi, […]
30 listopada 2017

Czy warto budować zaufanie w contact center?

Contact Center to pierwszy front. Obszar, na którym przedsiębiorstwa pokazują ludzką twarz. Wizerunek marki to nie tylko obecność sympatycznego konsultanta […]
27 listopada 2017

Jak złagodzić stres klienta – 7 skutecznych strategii

Znowu klient był niezadowolony? Odreagował na Tobie trudny dzień? Zarzucił niekompetencje? Ten artykuł jest o tym, jak złagodzić stres klienta […]
23 listopada 2017

Team building, czyli jak zbudować zespół w call center

Jeżeli myślisz o założeniu call center, zapewne myślisz też o zbudowaniu zespołu (team building). Skoro tak, zacznij od budowania motywacji. […]
21 listopada 2017

Jak obniżyć koszty contact center i poprawić wynik?

To pytanie zadają sobie chyba wszyscy menadżerowie w branży call center. O ile sama branża ma się dobrze i z […]
17 listopada 2017