Cludo Blog

Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne pracownikom?

Kole, asapy, fakupy, dedlajny i follołapy, a wśród nich król fidbek, a właściwie feedback – czyli kluczowa w czasach millenialsów […]
24 października 2017

Efektywność w pracy, czyli jakie nawyki pomagają osiągnąć lepsze efekty

Lubimy takie dni w pracy, kiedy z godziny na godzinę widać progres i kolejne zadania z listy rzeczy do zrobienia […]
19 października 2017

10 czynników, które wywołują stres u pracowników call center

Dla jednych praca w call center to sposób na wejście na rynek pracy. Dla drugich sposób na przetrwanie okresu przejściowego. […]
17 października 2017

Jak chwalić pracowników i dlaczego to takie ważne?

Pochwały mają tyle samo zwolenników, co przeciwników. Dla jednych jest to świetne narzędzie motywacyjne, które uskrzydla pracowników, według innych im […]
12 października 2017

Jak zabezpieczyć dane osobowe u outsourcera Call Center

Co zrobić, aby twoje dane były bezpieczne u outsourcera? T-Mobile wydał własnie specjalne oświadczenie o wycieku danych osobowych z własnych systemów […]
10 października 2017

Stres w call center – skąd się bierze i jak go pokonać

Gdyby zapytać przypadkowego przechodnia na ulicy, z czym kojarzy mu się praca konsultanta call center, z dużą dozą prawdopodobieństwa możemy […]
10 października 2017