Cludo bot Pan Śmieciarz asystent google

Gdzie wyrzucić śmieci czyli Google Asystent po polsku

Porozmawiaj ze sztuczną inteligencją o… recyklingu!Jak często zastanawiasz się co zrobić ze…

7 narzędzi wspierających zarządzanie zespołami contact center

7 narzędzi wspierających zarządzanie zespołami call center

Czy znasz Twój zespół? Potrafisz wymienić jego słabe i mocne strony? Wiesz z jakimi pytaniami od…

7 rzeczy, które musisz zrobić po awansie na Team Leadera Contact Center 2

7 aktywności po awansie na Team Leadera w Call Center

Właśnie awansowałeś na Team Leadera? Od teraz w Twoich rękach leżą losy całego zespołu i niebawem…

Jak napisać dobre CV po zakończeniu pracy w contact center

Jak napisać dobre CV po zakończeniu pracy w call center?

Tworzenie CV to nie tylko wybór odpowiedniego szablonu z ogólnie dostępnych w Internecie. To czas…

onboarding w contact center

Jak powinien wyglądać dobry proces onboardingowy w call center?

Udało Ci się znaleźć odpowiedniego kandydata do swojego zespołu? Wspólnie przeszliście mozolny…

Jak wykorzystać metodologię lean do optymalizacji procesów w call center?

Jak wykorzystać metodologię lean do optymalizacji procesów w call center

Podejście lean kojarzy się zwykle z systemem produkcyjnym samochodów marki Toyota, startupami,…

6 sposobów płynnej komunikacji w dużym call center Cludo

6 sposobów płynnej komunikacji w dużym call center

Call center to miejsce ciągłej, bezustannej komunikacji, która dzieje się nie tylko na linii…

6 sposobów płynnej komunikacji w dużym call center Cludo

6 sposobów płynnej komunikacji w dużym call center

Call center to miejsce ciągłej, bezustannej komunikacji, która dzieje się nie tylko na linii…

co pracodawcy chcą wiedzieć o naszych talentach Cludo

Test Gallupa czyli co pracodawcy chcą wiedzieć o naszych talentach?

Nieprzerwanie od kilkudziesięciu lat prowadzi badania oddziaływania reklamy oraz czytelnictwa.…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!