15 lutego 2019
Gdzie wyrzucić śmieci czyli Google Asystent po polsku
Porozmawiaj ze sztuczną inteligencją o… recyklingu!Jak często zastanawiasz się co zrobić ze…
31 stycznia 2019
7 narzędzi wspierających zarządzanie zespołami call center
Czy znasz Twój zespół? Potrafisz wymienić jego słabe i mocne strony? Wiesz z jakimi pytaniami od…
24 stycznia 2019
7 aktywności po awansie na Team Leadera w Call Center
Właśnie awansowałeś na Team Leadera? Od teraz w Twoich rękach leżą losy całego zespołu i niebawem…
17 stycznia 2019
Jak napisać dobre CV po zakończeniu pracy w call center?
Tworzenie CV to nie tylko wybór odpowiedniego szablonu z ogólnie dostępnych w Internecie. To czas…
11 stycznia 2019
Jak powinien wyglądać dobry proces onboardingowy w call center?
Udało Ci się znaleźć odpowiedniego kandydata do swojego zespołu? Wspólnie przeszliście mozolny…
4 stycznia 2019
Jak wykorzystać metodologię lean do optymalizacji procesów w call center
Podejście lean kojarzy się zwykle z systemem produkcyjnym samochodów marki Toyota, startupami,…
30 grudnia 2018
6 sposobów płynnej komunikacji w dużym call center
Call center to miejsce ciągłej, bezustannej komunikacji, która dzieje się nie tylko na linii…
30 grudnia 2018
6 sposobów płynnej komunikacji w dużym call center
Call center to miejsce ciągłej, bezustannej komunikacji, która dzieje się nie tylko na linii…
22 grudnia 2018
Test Gallupa czyli co pracodawcy chcą wiedzieć o naszych talentach?
Nieprzerwanie od kilkudziesięciu lat prowadzi badania oddziaływania reklamy oraz czytelnictwa.…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.