CLUDO wprowadza pierwsze w Polsce rozwiązanie WORKFORCE MANAGEMENT w modelu CCaaS – Informacja prasowa

CLUDO Sp. z o.o., wiodący dostawca rozwiązań dla Call i Contact Centers dostarczanych w modelu…

CCaaS by CLUDO – wspólny projekt z callcenternews.pl

Czy wszyscy znacie pojęcie CCaaS? O tym i o wielu innych ciekawych zagadnieniach możecie się…

Darmowy eBook: TRENDY dla Contact Centers

CLUDO Sp. z o.o., dostawca światowej klasy rozwiązań dla Contact Centers w modelu CCaaS, prognozuje…

CLUDO razem z Fundacją Forum Call Center uruchamia projekt edukacyjny CZAS NA CCaaS

CLUDO razem z Fundacją Forum Call Center uruchamia projekt edukacyjny CZAS na CCaaS. Celem projektu…

CCIG, jedno z największych contact centers w Polsce, korzysta z rozwiązania CLUDO

CASE STUDY Z WDROŻENIA CLUDO CONTACT CENTER W FIRMIE CCIG

Call Center Software – najlepsze rozwiązanie dla firm

Cludo Call Center software to w pełni hostowana platforma, którą Klientom dostarczamy w modelu…

Call Center Day 2014

Miło nam poinformować, że Cludo znalazło się wśród firm wybranych do uczestnictwa w cyklu…

Rynek usług w chmurze obliczeniowej rośnie w tempie 40 proc. rocznie

Rośnie światowy rynek cloud computingu, czyli mocy obliczeniowej oraz przestrzeni dyskowych do…

Cludo Sp. z o.o. członkiem Forum Call Center

Cludo Hosted Contact Center z dniem 23 stycznia br. dołączyło do grona członków Forum Call Center.……

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!