siedem kompetencji jakie powinien posiadac konsultant contact center

7 kompetencji, które powinien posiadać konsultant Contact Center

Jakie kompetencje powinien posiadać konsultant contact center? Właściwa odpowiedź na powyższe…

yoda call center trends

4 ponadczasowe trendy Call Center

Czy można wskazać ponadczasowe trendy call center? Mimo że od stworzenia pierwszego call center…

hipster rozmawia przez telefon jak komunikować się z różnymi generacjami

Kilka sposobów jak komunikować się z różnymi generacjami odbiorców

Jak komunikować się z różnymi generacjami odbiorców? Nie jest dziś żadną tajemnicą, że na rynku…

oczy szeroko otwarte na oprogramowanie dla telemarketerów

Oprogramowanie dla telemarketerów – na co zwrócić uwagę?

Wszystko ulega zmianom. Zmieniają się narzędzia, zmienia się technologia, zmienia się także klient,…

przedszkolne-contact-center

Przedsiębiorca telemarketer czyli jak sprzedawać nauczycielom

Dziś rozmawiamy z Piotrem Sobolewskim, zarządzającym projektem kursów e-learningowych dla…

oprogramowanie do telemarketingu

Oprogramowanie do telemarketingu – co powinniśmy mierzyć?

Oprogramowanie do telemarketingu daje wiele możliwości. Jedną z nich jest pomiar skuteczności…

jak budować dobre relacje w call center

Kilka sposobów jak budować dobre relacje w Call Center

Jak budować dobre relacje w Call Center? Nie od dziś wiadomo, że lwia część pracowników call center…

motywacja pracowników call center

Prosta metoda, dzięki której zmotywujesz pracowników Call Center

Czy krótkie, pięciominutowe spotkanie z drugą osobą może zwiększyć motywację pracowników Call…

jak-skutecznie-motywowac-pracownikow-call-center

5 sposobów jak skutecznie motywować pracowników Call Center

Jaka motywacja pracowników Call Center jest skuteczna? Istnieje bezpośrednia korelacja między…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!