zwiekszenie przychodow w contact center

Prosty sposób na zwiększenie przychodów generowanych przez klientów

Wiele firm oddaje obsługę kanału social media do działu marketingu lub zewnętrznej agencji. Jednak…

jakość obsługi klienta w call center

Kiedy Klient pokocha Twoja firmę?

Wysoka jakość obsługi klienta jest dziś podstawą udanego biznesu, a to wymaga elastycznego…

nagrywanie rozmów w contact center

Nagrywanie rozmów jako integralny element systemu Contact Center

Do każdego klasycznego systemu call center można znaleźć rozwiązanie nagrywające rozmowy lub…

calling lista crm

Jak automatycznie wgrywać rekordy na calling listę z CRMu?

System Cludo umożliwia integrację z systemem CRM za pomocą dwóch mechanizmów - CWS oraz LWS. Są to…

predictive dialer

Predictive Dialer – jakie parametry pozwolą zmaksymalizować wydajność systemu Contact Center?

Predictive Dialer powinien pozwalać na :Płynną kontrolę stopnia naddzwaniania i stały jego…

IVR

IVR – jak samodzielne zarządzać scenariuszami

Zintegrowane środowisko do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, w którym możemy w prosty…

5 sposobów jak optymalizować pracę konsultantów call center – pobierz darmowy eBook!

Zważywszy, że 70%-90% wydatków Contact Center stanowią koszty pracownicze, optymalne zarządzanie…

CLUDO Workforce Management w modelu CCaaS – pobierz broszurę!

CLUDO Workforce Management w modelu CCaaS pozwala na automatyczne generowanie optymalnego grafiku…

WFM czyli jak znaleźć harmonijną równowagę między podażą i popytem

Każda firma musi dbać i zarządzać doświadczeniem swoich klientów. To, dość popularne ostatnio…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!